امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    106203

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:09 | ۲۳ دی ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ج های آبی 300x212 - ساخت و ساز دوباره طرح موج های آبی گنبدکاووس آغاز شدترکمن نیوز:  رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که طرح موج های آبی ، یکی از دو پرونده کثیرالشاکی بررسی شده در سفر رئیس قوه به استان بود ، گفت: بلافاصله پس از دستور ویژه رئیس قوه ، جلسه ای با شاکیان پرونده در دادگستری گنبد برگزار کردیم و در نشست ۶ ساعته با شاکیان و متهم پرونده ، کار تکمیل این طرح با نظر اکثریت شاکیان به مجری فعلی آن سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  حیدر آسیابی در گفت و گو با صداوسیما اظهار کرد: ساخت و ساز در طرح دوباره از سر گرفته شده است و برای آزادی متهم تضمین های لازم اخذ شده است .

رئیس کل دادگستری گفت: محل اجرای طرح در توقیف دادگستری است و تا زمان تکمیل ، مجری طرح حق فروش آن را ندارد .

وی افزود : رئیس دادگستری و دادستان گنبد ، بر روند ساخت و ساز ، به صورت ماهانه نظارت لازم را خواهند کرد و خود من هم، هر سه ماه یک بار از محل سرکشی خواهم کرد .

آسیابی ادامه داد : اگر در مهلت تعیین شده یکساله، طرح تکمیل نشود با اختیاراتی که رئیس قوه به استان تفویض کرده است ، دادگاه ویژه تشکیل خواهیم داد و متهم محاکمه و طرح با سرمایه گذار دیگری تعیین تکلیف خواهد شد.

پرونده موج های آبی گنبدکاووس نزدیک به ۳۰۰ شاکی دارد و در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی ، گردشگری ، سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به نه سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود .

پرونده پتروشیمی گلستان و موج های آبی گنبدکاووس دو پرونده کثیرالشاکی بودند که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان به صورت ویژه بررسی و از سوی حجت الاسلام محسنی اژه ای اختیارات ویژه به دادگستری استان برای پیگیری آنها داده شد .

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز