امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    6969

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:25 | ۰۵ آذر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

کلاله-ترکمن نیوز-  با حضور نماینده شرق گلستان، مدیرکل تامین اجتماعی استان و مسئولان این شهرستان عملیات اجرایی احداث ساختمان درمانگاه و سایت اداری تامین اجتماعی کلاله در شرق گلستان آغاز شد.

kalale 5azar 300x191 - ساخت درمانگاه و ساختمان تامین اجتماعی کلاله آغاز شد/اختصاص 135میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،  نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه درمجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح ها که عصر دیروز شنبه برگزار شد، گفت: شرق گلستان ازمناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان گلستان است.
شهرام کوسه غراوی افزود: اجرا و تجهیز این دو طرح درتامین بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی مردم منطقه به خصوص بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نقش موثری دارد.
وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این دو پروژه که شامل درمانگاه، کلنیک و سایت اداری می باشد پیش بینی و به صورت کامل تخصیص یافته است.
علی اصغر نیک نیا مدیرکل تامین اجتماعی گلستان نیز با اشاره به ضرورت تسریع در بهره برداری از این طرح ها، از مجریان آن خواست عملیات اجرایی پروژه را در مدت تعیین شده 23 ماه به پایان برساند.
فرماندار کلاله در این مراسم، احداث سایت اداری به خصوص درمانگاه و کلنیک تامین اجتماعی را از مطالبات چندین ساله افزون بر پنج هزار بیمه شده تامین اجتماعی در دو شهرستان کلاله و مراوه تپه دانست.
نصرت برزگر گفت: مجموعه مدیران این شهرستان اعم از شهرداری، شورای شهر، شورای شهرستان و خیرین آماده همه نوع همکاری برای تسریع در اجرا و به پایان رساندن این دو طرح هستند.
مراسم آغازعملیات اجرایی ساختمان سایت اداری، درمانگاه و کلنیک تامین اجتماعی کلاله که قرار است با زیربنای 4500 مترمربع در چهار طبقه و در زمینی به مساحت 1775 مترمربع احداث شود به دلیل شرایط نامساعد جوی در محل اداره تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد./ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز