امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

هفته دوازدهم 300x188 - روز سوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکسترکمن نیوز: روز سوم از هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس (جام شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت 53 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در روز سوم هفته دوازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی فصل زمستانه گنبدکاووس روز جمعه(24بهمن ماه)، 53 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 3 رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شد و 50 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور1000و 1200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های +3 ساله ،کلاس 5، ترکمن، به مسافت ۱۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب گزل شاد زودتر از خط پایان گذشت و یونس اورکلی با اسب جانی بیگ سیاه و رامین قهرمانی با اسب یاشار3 به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های +4 ساله نژاد دوخون کلاس 6 به مسافت ۱۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب ردلاین و آرمین آق آتابای با اسب ماه سروین و سراج الدین اندروا نفر سوم با اسب مسافر سوم شد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های+4 ساله نژاد تروبرد کلاس 6 به مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد که کمال دلیجه عطا با اسب بای بای بوی، آرمین آق آتابای با اسب سانچی و پیمان قلرعطا با اسب پرنسس هج به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +3 ساله نژاد دوخون- کلاس5 به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب یلداناز، قربان محمد اودک با اسب شاه پری و محمد امین توماج با اسب آل بندر مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های +4 ساله نژاد تروبرد کلاس۴ به مسافت 1000 متر وارد دپار شدند که بنیامین جرجانی با اسب پیکوهاس زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، رامین قهرمانی با اسب فیوری دوم و آرمین آق آتابای با اسب سرخ دل نیز سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی زمستانه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های +3 ساله نژاد دوخون کلاس3 به مسافت 1000 متر برگزار شد که نادر صالح پور با اسب اورانیوم اول شد، نورمحمد بهادر با اسب ولوت و کمال دلیجه عطا با اسب آل بیوتی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

چابکسوار برتر:

نورمحمد بهادر با دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی امروز به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول:گیلدا وحدانی
دور دوم:آل میدان
دور سوم:
دور چهارم:
دور پنجم:سزار
دور ششم:

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 169 میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

روز سوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز و زمستان ۹۹ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز