امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

در نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری :

رستم جرجانی شایسته تقدیر معرفی شد

3  300x198 - رستم جرجانی شایسته تقدیر معرفی شدترکمن نیوز: در نخستین دوره جشنواره رسانه و مدیریت شهری، رستم جرجانی خبرنگار هفته نامه اقتصاد گلستان شایسته تقدیر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری با حضور دکتر دادبود شهردار گرگان و مقامات استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار شد.

در نخستین دوره جشنواره رسانه و مدیریت شهری 388 اثر شامل 321 اثر در قالب خبر، گزارش و مصاحبه و 67 اثر در قالب چندرسانه ای شرکت کردند.

«گرگان شهر مشارکت پذیر»، «گرگان و بافت تاریخی اش»، «گرگان و توسعه»، «گرگان ایده آل من»، «بسکتبال و نقش آن در نشاط اجتماعی»، «نقش رسانه در توسعه شهری گرگان»، «محله محوری زیربنای توسعه شهری در گرگان»، «گرگان و ظرفیت های گردشگری»، «کرونا و مدیریت شهری در گرگان»، «شهر من، شهر انتظار»، «توجه به پنج آذر به عنوان روز ملی گرگان»، «نقش بانوان در توسعه شهری گرگان» و حوزه خانواده و کودکان و بخش ویژه «حاج قاسم و محور مقاومت» محورهای این جشنواره بوده است.

1  300x225 - رستم جرجانی شایسته تقدیر معرفی شد

هیات داوران جشنواره، رستم جرجانی از هفته نامه اقتصاد گلستان، اعظم دستجردی از هفته نامه نغمه استراباد، نجمه جهان تیغ از خبرگزاری برنا، یحیی آذری از پایگاه خبری نیمروز گلستان، مهدی رحمانی پور از خبرگزاری ایسنا، زهرا حجازی از روزنامه اسرار و سید کامبیز لطیف عقیلی را شایسته تقدیر معرفی کردند.

همچنین در این جشنواره از احمد قهرمان، حمید میرزاعلی و علی شیرزاد به عنوان پیشکسوت این حوزه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، با نظر هیات داوران در بخش «خبر»، فریده ستایشگر از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، صیدا کریمی از پایگاه خبری تحلیلی ساجدخبر رتبه دوم و علی اصغر سلیمانی از خبرگزاری برنا و مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش «گزارش» علی قاسمعلی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، هادی احمدی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما رتبه دوم و طاهره حاج محمدعلی از پایگاه خبری کلاس بیست رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش «یادداشت» محمد دیلم کتولی از پایگاه خبری گلستان 24 رتبه اول، حامد صمدلویی از گلستان تا توسعه رتبه دوم و زینب دیلم کتولی از روزنامه گلشن مهر رتبه سوم را کسب کردند. ضمن اینکه در این بخش از محمدرضا بهرامی تحت عنوان شایسته تقدیر، تجلیل شد.

همچنین یادداشت حسین پایین محلی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در بخش ویژه با محوریت حاج قاسم و محور مقامت به عنوان مقاله برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش «چندرسانه ای» جشنواره نیز با نظر هیات داوران محمد رمدانی از مرکز متنا فضای مجازی بسیج رتبه اول، علی دهقان از سازمان هنر رسانه ای اوج رتبه دوم و مهدی نبات از پایگاه خبری گلستان ما رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش با نظر هیات داوران از ابوالفضل طبسی، حسن نوری زاده، حسین زرگران و خانم نرگس امینی خواهان تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است این جشنواره با مشارکت «خانه فرهنگ رسانه» شهرداری گرگان برگزار شد.

 

2  300x225 - رستم جرجانی شایسته تقدیر معرفی شد

لینک خبر در سایت ایتنا نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز