امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فلاح اداره منابع طبیعی گنبدکاووس 300x300 - درختان پوسیده مجموعه سوارکاری گنبدکاووس خطرساز است+فیلم مصاحبهترکمن نیوز: فرمانده یگان حفاظت و معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس گفت: درختان فرسوده و کهنسال مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با ریشه و تنه پوسیده خطر ساز داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  رحیم فلاح در بازدید از فضای سبز و درختان مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: با توجه به خشک شدن درختان محوطه به دلیل شرایط آب و هوایی  و خطراتی که ممکن است برای چابکسواران و بازدیدکنندگان به وجود آید ضمن اینکه ممکن است در اثر طوفان و باد شدید این درختان پوسیده سقوط کرده و خساراتی به اماکن و تجهیزات اسبدوانی بار آورد.

وی افزود: مکاتباتی با استان و اداره کل منابع طبیعی استان صورت گرفته و کارشناسان این محوطه را بازدید کرده و اتفاق نظر دارند که درختان باید قطع شود.

فلاح افزود: بر اهمین اساس شماره گذاری شده و مجوز قطع از طریق اداره کل منابع طبیعی استان صادر شده و با همکاری با اداره راهداری تعدادی از درختان خشکیده قطع شده و بقیه هم طی آینده قطع می شود.

فرمانده حفاظت منابع طبیعی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در کنار درختان خشک و پوسیده در جهت احیای فضای سبز مجموعه سوارکاری، نهال و درختانی کاشته شده که جایگزین درختان قطع شده می شود تا مشکلی در محیط زیست و اکوسیستم منطقه به وجود نیاید.

در این بازدید: آقایان مهندس منصوری به عنوان نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهندس سلاق نماینده اداره راهداری گنبدکاووس و مهندس فلاح نماینده اداره منابع طبیعی و همچنین تنی چند از کارشناسان این اداره حضور داشتند.

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز