امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خبرداد:

دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس احداث می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با رایزنی‌های انجام شد مقرر شد ساختمانی برای دایر شدن دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس به این دانشگاه واگذار شود. daneshgah 1 300x180 - دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری ترکمن نیوز , عبدالقدیر کریمی امشب در جلسه هماهنگی ایجاد دانشگاه مذاهب اسلامی در دفتر امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ساختمانی برای دایر شدن دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس واگذار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شد، مقرر شد ساختمانی برای دایر شدن دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس به این دانشگاه واگذار شود.

وی افزود: ساختمان فعلی هنرستان استقلال گنبدکاووس به مدت 5 سال برای آغاز کار این دانشگاه از طرف آموزش و پرورش واگذار شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: مکاتبات لازم برای واگذاری این ساختمان به دانشگاه انجام شده و از سال تحصیلی آینده این ساختمان در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد.

کریمی اظهار کرد: در کنار این فعالیت شهرداری موظف شد زمینی را در مدت 3 ماه آینده برای ساخت ساختمان این دانشگاه به فرمانداری ویژه معرفی کند تا احداث این دانشگاه آغاز شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: 2 زمین پیشنهادی که یکی در بهارستان و دیگری مربوط به کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد اگر زمین کمیته امداد مورد توافق قرار گرفت مساحت و وسعت بیشتری از سوی سازمان کمیته امداد کشور در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز