امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

khalili turkmensnews 300x224 - خلیلی با کسب 37 رای رییس فدراسیون سوارکاری شدسوارکاری-ترکمن نیوز-  مسعود خلیلی  با کسب ۳۷ رای برای دومین مرتبه متوالی به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران،  مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سوارکاری با ریاست محمدرضا داورزنی و شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

قبل از برگزاری انتخابات، غلامرضا جوادی یکی از کاندیداها طی نامه ای به دبیرخانه مجمع، کتبا انصراف خود را از کاندیداتوری احراز پست ریاست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد تا بدین ترتیب انتخابات با حضور ۵ کاندیدای باقی مانده برگزار شد.

با انصراف محمود حیدری، غلامرضا جوادی و علی محمد صفانیا و رد صلاحیت عجیب عبدالجلیل قیادی دقایقی مانده به آغاز مجمع، این انتخابات با حضور تنها ۲ کاندیدا شامل مسعود خلیلی و محمدعلی جاویدی برازنده برگزار شد که در پایان رای گیری، مسعود خلیلی با کسب ۳۷ رای از مجموع ۴۰ رای برای دومین مرتبه متوالی به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

برازنده نیز ۲ رای بدست آورد و یک رای نیز باطل شد.

خلیلی که ۲۰ خرداد ۹۳ برای نخستین بار به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شده بود، پیش از آغاز رای گیری در سخنانی با بیان اینکه این فدراسیون دیگر هیچ بدهی داخلی و خارجی ندارد گفت: قول می دهم در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سوارکاری ایران نماینده داشته باشد.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز