امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    33820

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:38 | ۰۵ شهریور ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

gharavi 5sh 300x208 - حضور رئیس جمهوری در مجلس تعامل دو قوه را بیشتر می کندگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت که حضور دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به سوال برخی نمایندگان، تعامل بین دو قوه را بیشتر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  شهرام کوسه غراوی روز دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 55 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مراوه تپه افزود: با حضور رییس جمهوری در مجلس، فصل جدیدی از تعامل و همراهی دو قوه در حوزه اقتصادی ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: دکتر روحانی فردا فرصت خوبی دارد تا مسائل و مشکلات را به سمع و نظر مجلس برساند تا نمایندگان این نهاد قانونگذاری نیز کمک حال دولت برای رفع مشکلات پیش رو باشند.
غراوی تصریح کرد: آنچه مسلم است مردم از شرایط اقتصادی فعلی نگران هستند و دولت و مجلس باید با همکاری هم این نگرانی ها را رفع نمایند.
نماینده مردم چهار شهرستان واقع در شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: برخی گله دارند که چرا این استیضاح انجام شد که باید به آنان گفت دلیل آن ضعف تیم اقتصادی دولت است.
وی افزود: پیش از این 220 نماینده مجلس به ریاست جمهوری نامه زدند که تیم اقتصادی خود را تغییر دهد و این تغییر نباید تنها منوط به یک نفر باشد بلکه کل تیم باید تغییر کند.
غراوی ابراز امیدواری کرد: با پاسخ های رییس جمهوری، تعامل دولت با مجلس و مدیریت بهینه و کارآمد در حوزه اقتصاد، مشکلات این حوزه آرام آرام حل شود.
وی تصریح کرد: در شرایط امروز کشور و به خاطر مردم که همیشه و در همه شرایط در کنار نظام بوده اند،
مجلس نیز در کنار دولت است تا از این شرایط عبور کنیم.
دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک هفته دولت، گفت: انصافا نظام جمهوری اسلامی و دولت های آن در 40 سال گذشته خدمات زیادی انجام داده اند که باید قدردان آن بود.
غراوی گفت: متاسفانه در کشور ما فرهنگ تشکر و قدردانی از مدیران نهادینه نشده و فقط فرهنگ ایرادگیری و انتقاد را بدون ارائه راهکار یاد گرفته ایم.
وی اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال را در کشور و استان گلستان خوب توصیف کرد و افزود: آمار این حوزه باید شفاف به مردم گزارش شود تا مردم آن را حس کرده و از بار روانی بیکاری در جامعه نیز کاسته شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز