امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    95736

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:34 | ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

photo ۲۰۲۱ ۰۵ ۳۰ ۱۸ ۲۲ ۱۱ 300x300 - جوانان پازل پیشرفت شهرستان گنبدکاووس هستندترکمن نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: جوانان گنبدی در طیف ها و فعالیت های مختلف نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ عبدالقدیر کریمی در نشست کارشناسان امور جوانان شرق گلستان اظهار کرد: جوانان گنبدی در طیف ها و فعالیت های مختلف مانند کارآفرینی، رشته های دانش بنیان و غیره نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند.
وی تصریح کرد: حدود 50 سمن در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی در شهرستان فعال هستند که بیشتر آنها را قشر جوانان مدیریت می کنند.
کریمی گفت: جوانان در موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی تاثیر گذار بوده و ما از جایگاه فرمانداری تلاش داریم تا در حد توان و بضاعت و شان و جایگاه آنها پاسخگوی مطالبات و انتظارات جوانان شهرستان باشیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان سومین پویش ازدواج جوانان در تیرماه امسال در گنبدکاودس برگزار می شود.
ساسان معین اظهار کرد: در حال حاضر 98 تشکل و سمن در استان در حوزه ورزش و جوانان فعالیت می کنند که حدود 70 درصد آنها در گرگان فعال هستند.
وی با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به وسعت و گستردگی و ظرفیت های خوب و مختلف شهرستان انتظار داریم تشکل های بیشتری در این حوزه در شهرستان فعال شوند.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اداره کل ورزش و جوانان با همکاری سمن ها و تشکل های مردمی توانسته بیش از 23 هزار بسته معیشتی را در رزمایش های مختلف توزیع کند که ارزش ریالی آنها بالغ بر 32 میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه آمار طلاق در استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است ابراز کرد: تلاش داریم تا مراکز مشاوره ویژه جوانان را با مجوز وزارت ورزش و جوانان در استان و شهرستان گنبدکاووس راه اندازی کنیم تا در راستای پیشگیری و کاهش آمار طلاق بتوانند مشاوره های رایگان قبل، حین و بعد ازدواج را به جوانان ارائه دهند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز