امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس ترکمن نیوز 2 300x202 - جمع‌آوری متکدیان گنبدکاووس با فرارسیدن فصل سرما+عکسترکمن نیوز – رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان این شهر توسط ماموران شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  پرویز ناصری در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: دراولین روز از بهمن ماه 1400 با ورود سامانه هوای سرد روبرو شدیم در نتیجه جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر بامصوبه شورای اسلامی شهر در دستور کار شهرداری گنبدکاووس قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر در ادامه افزود: طرح جمع آوری متکدیان به خصوص در ساعات پایانی شب از طرف مامورین شهرداری به جدیت پیگیری و اجرا می‌شود تا بتوانیم این قشر محروم را در کنترل و ساماندهی داشته باشیم.

ناصری خاطر نشان کرد: با توجه به فراررسیدن فصل سرما و طبق فوریت‌های اجتماعی گرمخانه‌ای برای اقامت موقت متکدیان در نظر گرفته شده است.

گنبدکاووس ترکمن نیوز 1 300x202 - جمع‌آوری متکدیان گنبدکاووس با فرارسیدن فصل سرما+عکس

رئیس شورای اسلامی شهر در خاتمه گفت: این گرمخانه با همت شهرداری گنبدکاووس آماده شده و با پویش‌های مردمی، کمک‌ها و هدایایی مانند: مواد غذایی، لباس گرم، ماسک، دستکش، پتو و غیره به صورت هدفمند در جهت ساماندهی افراد بیخانمان و نیازمند در این مرکز مهیا شده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز