امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

TN 3 12 300x202 - جایزه ۶.۵ میلیاردی برای اسب‌های برتر هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووسترکمن نیوز:  رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس، جوایز پیش بینی شده برای اسب‌های برتر هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی (آخرین هفته زمستان)  را مبلغ ۶ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  بهروز نیازی گفت: برای روز نخست و دوم هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس در مجموع ۱۴۷ راس اسب از نژادهای “ترکمن، دوخون و تروبرد” توسط مالکان آنها ثبت نام شدند که در ۱۴ دور به مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در روز نخست این هفته از مسابقات که در هفت کورس شامل سه دور هزار متری، ۲ دور هزار و ۲۰۰ متری و ۲ دور هزار و ۶۰۰ متری برگزار می‌شود، ۷۸ راس اسب با یکدیگر به رقابت می‌پردازنند.

نیازی اضافه کرد: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه – زمستانه گنبد برای اسب‌های برنده اول تا سوم روز نخست هفته نوزدهم در مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: روز دوم مسابقات این هفته نیز جمعه ۲۷ اسفند با شرکت ۶۹ راس اسب ثبت نام شده در هفت کورس شامل یک دور هزار متری، یک دور هزار و ۲۰۰ متری و پنج دور هزار و ۶۰۰ متری باهم به رقابت خواهند پرداخت.

نیازی گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه – زمستانه گنبد برای اسب‌های برنده اول تا سوم روز دوم و پایانی هفته نوزدهم نیز در مجموع سه میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

وی افزود: پیش از این مطابق برنامه تدوین شده از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار بود مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه – زمستانه گنبدکاووس تا پایان اسفند امسال (روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته) برگزار شود.

نیازی اضافه کرد: باتوجه به تعطیلی ۲ هفته از مسابقات این فصل به سبب وضعیت قرمز کرونایی گنبد، هفته ۲۰ و ۲۱ مسابقات اسبدوانی این شهرستان به ترتیب روزهای (چهارم و پنجم ) و (۱۱ و ۱۲) فروردین سال جدید در مجموعه سوارکاری برگزار می‌شود.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: با موافقت فدراسیون سوارکاری سه هفته دیگر از مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پس از ماه مبارک رمضان برگزار و پرونده این فصل مسابقات بسته خواهد شد.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز