امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    104469

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:11 | ۱۰ آذر ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

b 300 300 16777215 00 images Gonbad Kavous Gonbad News 1395 Mordad Mah 95 Haj A Noorizad 1 300x206 - تیم مذاکره کننده کشور با قدرت برای حفظ منافع ایران تلاش می‌کندترکمن نیوز:‌ امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس گفت: خوشبختانه تیم مذاکره کننده ارشد کشورمان یک تیم قوی و فعال در دولت جدید بوده و همه ما ایرانیان مطمئن هستیم این تیم در راستای حفظ منافع ایران با قدرت تمام وارد مذاکره خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ آخوند‌عبدالباسط نوریزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات کشور به ویژه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ایران وارد میدان شده و تاکنون با گذشت مدت کوتاهی از عمر این دولت، شاهد تحولاتی در داخل کشور و ایجاد روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه هستیم.

وی تصریح کرد: سیاست تیم مذاکره‌کننده ارشد ما در این مذاکرات برداشتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا بوده که با برداشتن این تحریم‌ها و در حقیقت رسیدن به حق و حقوق کشورمان در مذاکرات هسته‌ای‌، مشکلات ما نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: حفظ منافع کشور در این مذاکرات برای تک‌تک مردم و اقوام مختلف کشور حائز اهمیت بوده و مطمئنا هیچ یک از مردم ما خواهان قبول مذاکره با تضییع شدن حقوق و منافع کشور نیستند.

دعای ملت ایران پشت سر تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان است

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان مانند دولت سیزدهم توانمند و قدرتمند بوده و با تمام توان و قدرت در راستای حفظ منافع ملی کشورمان وارد مذاکره خواهد شد.

آخوند نوریزاد گفت: دعای ملت ایران پشت سر تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان بوده و باور دارم که خداوند نیز در مذاکرات همراه آنها بوده تا مذاکرات در راستای منافع ملی ما رقم بخورد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز