امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    102936

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:56 | ۰۴ آبان ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

14000803000983 Test PhotoN 300x151 - تشکر رئیس جمهور ازبکستان از اعتماد رأی‌دهندگانترکمن نیوز: رئیس جمهور ازبکستان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ضمن سخنرانی در مجتمع «هما آرنا» شهر «تاشکند» از اعتماد به وی از رای دهندگان تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  «شوکت میرضیایف» اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری از این گواهی می‌دهد که شهروندان نسبت به ازبکستان جدید بی‌تفاوت نیستند.

میرضیایف ادامه داد: در این لحظات نمی‌توانم احساسات خود را برای شما بیان کنم. می‌خواهم در برابر شما سر تعظیم فرود آورم و برای اینکه از من حمایت و اعتماد کردید، تشکر کنم.

وی اظهار داشت: در دوران پر آشوب کنونی ناگزیر، بر آزمایشات سخت بسیاری فایق آمدیم و مردم ما با همبستگی و فداکاری به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کردند. ما طی 5 سال گذشته سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم که ما را ورزیده و به یکدیگر نزدیک کرد، ما متحد شدیم. امروز جامعه جهانی دید که مردم متحد توانایی انجام کارهای بزرگی دارند.

رئیس جمهور ازبکستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری که نخستین بار بر اساس قانون انتخاباتی و به صورت دموکراتیک، شفاف و علنی برگزار شد.

میرضیایف خاطرنشان کرد: ناظران کشورهای بسیاری و سازمان‌های بین المللی بزرگ بر این انتخابات نظارت کردند. آنها به انتخاب خود از هر حوزه اخذ رای بازدید و بر شرایط ایجاد شده از نزدیک نظارت کردند و اطمینان یافتند که مردم ما برای فردایی جدید بی تفاوت نیستند.

وی افزود: انتقاداتی در این زمینه نیز مطرح شد. این هم نتیجه آن است که زندگی ما تغییر کرده و اصلاحات دموکراتیک در حال انجام است. بار دیگر تاکید می‌کنم که راهی برگشت به عقب وجود ندارد. اکنون ازبکستان فقط به پیش حرکت می‌کند.

وی در پایان همچنین از اعضای ستاد مرکزی انتخابات، کمیسیون‌های حوزه‌های انتخاباتی تشکر کرد. علاوه بر این، وی از تمام کارمندان رسانه‌های گروهی که روند انتخاباتی را به طور فعال پوشش دادند، به طور جداگانه تشکر کرد.

شایان ذکر است که «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان با کسب 80.01 درصد آراء پیروز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز