امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سازی ترافیک گنبدقابوس 300x188 - تسهیل‌سازی ترافیک اطراف گنبدقابوس با احداث پیاده راه+مصاحبهترکمن نیوز: رئیس شورای اسلامی و شهردار گنبدکاووس از ایجاد پیاده راه برای تسهیل سازی ترافیک در اطراف برج تاریخی گنبدقابوس داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  عارف گرگانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: افزایش روز افزون جمعیت شهری و استفاده زیاد از وسایل نقلیه برای محلات مسکونی مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود: امروزه سطح ایمنی و آرامش در معابر و آرامسازی ترافیک یکی از بحث‌های مهم در شهرسازی و برنامه ریزی حمل و نقل شهری می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی گنبدکاووس بیان داشت: با توجه به ارزش بالای میراث فرهنگی قابوس به لحاظ فرهنگی و جذب گردشگر برای شهرستان گنبدکاووس نیاز به ایجاد میدان و ایستگاهی برای گردشگران در اطراف این بنای تاریخی و بزرگترین نماد دوره اسلامی می باشد تا مسافران و گردشگران بدون دغدغه ترافیک و ازدحام بتوانند ساعات متمادی به بازدید، بررسی و تهیه عکس و فیلم از آن بپردازند.

شهردار گنبدکاووس نیز در رابطه با همین موضوع به خبرنگار ترکمن نیوز گفت: امروزر جلسه شورای ترافیک شهری در فرمانداری گنبدکاووس تشکیل شد و طرح پیشنهادی شهرداری مبنی بر ایجاد پیاده راه در خیابان ملت ضلع جنوبی پارک قابوس مطرح گردید.

منصور طعنه گنبدی تصریح کرد: در فاز اول اجرای 3 متر جهت عبور خودروی ساکنین خیابان ملت، پیاده راه از خیابان امام خمینی تا خیام در دستور اجرا قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک این پروژه توسط شهرداری گنبدکاووس به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تسهیل سازی ترافیک در خیابان‌های اطراف برج تاریخی گنبدقابوس تمامی جوبهای آب پوشیده‌خواهد شد و همچنین با تمهیداتی که در شورای ترافیک شهرستان اندیشیده شده و مصوب خواهد شد، عبور و مرور خودرو در این خیابان‌ها به حداقل خواهد رسید.

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: رئیس شورای شهر، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده پلیس راهور، همچنین مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس از خیابان ملت بازدید کردند.

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز