امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    76118

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:59 | ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

شهری گنبدکاووس 300x204 - بهره‌برداری از تلویزیون شهری در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی یک ابتکار و خلاقیت هوشمندانه استترکمن نیوز:  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بهره برداری از تلویزیون شهری در مدیریت آموزش و پرورش در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی یک ابتکار و خلاقیت هوشمندانه است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ عبدالقدیر کریمی در مراسم افتتاح تلویزیون شهری سردرب مدیریت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش می تواند با بهره برداری از این پروژه اولویت ها، سیاست گذاری ها و برنامه های خود را به فوریت به اطلاع جامعه هدف و مردم شهرستان اطلاع رسانی کند.
وی  با اشاره به ظرفیت ، گستردگی و وسعت حوزه آموزش و پرورش گفت: این حوزه علیرغم گستردگی و وسعتی که دارد کمترین مشکل و حاشیه را داشته و با مدیریت صحیح توانسته از ظرفیت های خود بهترین استفاده را نماید.
کریمی خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش داریم تا از طریق شورای آموزش و پرورش بیشترین کمک را به این حوزه در شهرستان داشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: در راستای تجاری سازی مکان های بلااستفاده آموزش و پرورش برای کمک مالی به این حوزه در چهار آموزشگاه 10 واحد تجاری ساخته می شود.
کمال الدین نظرنژاد اظهار کرد: افتتاح این پروژه در راستای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی مسائل آموزشی و مناسبت های مختلف است.
وی تصریح کرد: تلویزیون شهری نصب شده در ابعاد 2 در 3/30 بوده و بیش از 90 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: این پروژه می تواند علاوه بر اطلاع رسانی برنامه های آموزش و پرورش به جامعه هدف خود در راستای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار سیاسی اجتماعی فرهنگی دینی شهرستان نقش بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز