امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

بانوان نقش بسزایی در پیشرفت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی دارند

  • کد خبر :

    68490

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:45 | ۰۳ بهمن ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

هم اندیشی برگزاری همایش کاروان قرآنی بانوان شرق گلستان 2 300x198 - بانوان نقش بسزایی در پیشرفت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی دارندترکمن نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در نشست هم اندیشی برگزاری همایش کاروان قرآنی بانوان شرق گلستان در فرمانداری کلاله گفت: بانوان، نقش بسزایی در پیشرفت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  یاسر مقسم با بیان اینکه در آستانه 41 مین سالگرد انقلاب اسلامی بیش از 41 برنامه قرآنی ، فرهنگی و آموزشی در سطح استان برگزار خواهیم کرد اظهار کرد: در دهه فجر امسال مقارن با چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه بزرگ کاروان قرآنی ویژه بانوان شرق استان و یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در کلاله برگزار خواهد شد .

دکتر مقسم تصریح کرد: همراهی و همدلی بانوان کشورمان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی،پشتیبانی و همراهی در دوران دفاع مقدس منجر شد این انقلاب و نظام به دست ما برسد.

وی همچنین به همراهی و همدلی مردم ایران اسلامی در تشییع پیکر سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی آن زمانی که همه ما خواب بودیم پرپر شد و با شهادتش، اندیشه و تفکر استکبارستیزی نه فقط در ایران اسلامی بلکه در همه ملت های آزاده جهان بیدار گردید.

در این نشست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری کلاله نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم به ثمر نشست و با منویات و تدابیر مقام معظم رهبری با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

هم اندیشی برگزاری همایش کاروان قرآنی بانوان شرق گلستان 1 300x198 - بانوان نقش بسزایی در پیشرفت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی دارند

رزاقی با بیان اینکه اگر حضور مردم نبود انقلاب به این سطح از پیشرفت و اقتدار نمی رسید افزود: شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و ما امروز شاهد عظمت و اقتدار آن هستیم.

وی ضمن استقبال از برگزاری کاروان قرآنی و بزرگداشت مقام والای شهید سلیمانی در شهرستان کلاله ، آمادگی خود و ادارات شهرستانی را در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم اعلام نمود.

گزارش از: رستم جرجانی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز