امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

بانوان فرمانداری گنبدکاووس 5 300x198 - انتصاب 3 مدیر زن در پست‌های کلیدی فرمانداری ویژه گنبدکاووس+عکستورکمن نیوز: طی احکام جداگانه از طرف استاندار گلستان و فرماندار گنبدکاووس ۳ مدیر زن در پست های کلیدی فرمانداری ویژه این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونین فرماندار ویژه گنبدکاووس، با حکم هادی حق شناس استاندار گلستان فرزانه جعفری به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی معارفه شد.

در ادامه مراسم حکم ابلاغ از طرف عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس؛ حنیفه عصمتی به عنوان سرپرست اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی و ندا کوهستانی به سمت سرپرست حوزه عمرانی توسط علی‌اکبر برآبادی قرائت و ابلاغ شد.

در این مراسم حمید رضا چوبداری مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان و علی نذیری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان نیز حضور داشتند و احکام معاونین فرماندار گنبدکاووس توسط ایشان از طرف استاندار ابلاغ شد.

چوبداری در این مراسم گفت: امروز کسی نیست که به جایگاه گنبدکاووس را به عنوان محوریت توسعه شرق گلستان و حتی تاثیر گذاری این شهرستان را در سطح کشور و منطقه نداند.

مدیر کل سیاسی استاندار با اشاره به هفته دولت افزود: در جهان کسی را نداریک که 28 روز رئیس جمهور باشد و نامش در تاریخ کشور ثبت شود بعد از حدود 30 سال نام را به عنوان هفته دولت یاد کنند.

در این مراسم از سه معاون سابق فرماندار فرهاد شیبک، احمد دستمرد و سیدناصر باقری برای سالها تلاش و خدماتشان در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تقدیر و تجلیل شد.

گزارش از: یاشار نیازی

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز