امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

javer gonbad namazjome 1 1 300x208 - امنیت و آرامش امروز میهن را مرهون پایداری و فداکاری های ارتش و سربازان گمنام هستیمگنبدکاووس-ترکمن نیوز:   امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و همچنین روز سربازان گمنام اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز میهن را مرهون پایداری و فداکاری های ارتش و سربازان گمنام هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ حاج آخوند عبدالکریم جاور درخطبه نماز جمعه این هفته گفت: نیروی زمینی و سربازان گمنام با ایمان و تعهد خود نسبت به نظام و میهن اسلامی در حساس ترین و سرنوشت سازترین دوره ها با جانفشانی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی افزود: از همه عوامل بخصوص سربازان گمنام که در جهت برقراری امنیت پایدار انجام وظیفه می کنند تقدیر و تشکر می کنیم و انتظار داریم همچون سال های گذشته با تلاش های مضاعف در جهت تحکیم و توسعه امنیت کوشا و موفق باشند.

آخوند جاور گفت:  درجریان حادثه سیل اخیر بسیاری از مردم در شهرستان های مختلف جهت پیشگیری و کاهش خسارات سیل تلاشی ستودنی داشتند. مردم گمیش تپه در اقدامی جهادی و با سنگربندی و ساختن سدی عظیم مقابل سیل، الگویی از وحدت،‌ پایداری و حرکتی جهادی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: همت مردم گمیش تپه در مقابل سیل ویرانگر، هم لحاظ پایمردی و هم از لحاظ حفظ امنیت قابل تقدیر و تامل است.

آخوند جاور با اشاره به ایام مبارک شعبان و نزدیکی ماه پرفیض و برکت رمضان اظهار داشت: قدر این ایام الهی را بدانیم و با عمل به احکام و سنن دینی از موهبت ها و رحمت های این ایام بی نصیب نمانیم.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت:‌ نماز ریشه ایمان، زکات بذرهای ایمان و روزه شاخه های درخت تنومند ایمان است و اخلاق حسنه نیز مثال برگ های سبز و با طراوت ایمان هستند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز