امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    33770

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:15 | ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

تدوین راهبرد مدیریت اقتصادی در سطح شهرستانها و استان یک ضرورت است 300x206 - امروز تدوین راهبرد مدیریت اقتصادی در سطح شهرستانها و استان یک ضرورت استاخبار کردکوی– ترکمن نیوز- در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت؛ با حضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و هیات همراه ،کلنگ زنی و بهره برداری همزمان از ۶۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان با صرف اعتباری قریب به ۶۰ ملیاردتومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کردکوی، این مراسم که با حضور قدمنان فرماندار کردکوی،شاعری امام جمعه شهر ، مدیران برخی از ادارات کل استان ، اعضای شورای اداری شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران و اقشار گوناگون مردم در تالار شهید بهشتی شهر کردکوی همراهی می شد.

غراوی با اشاره به وضعیت زندگی اقتصادی مردم در قبل از انقلاب و مقایسه ان با دوران انقلاب به برخی از شاخصه های مهم زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم در شهر و روستاههای کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر از ۱۲۰۰‌روستا استان ۹۰۰ روستا دارای دهیاری دهیاری شد و مشغول خدمت به مردم هستند.
غراوی با اشاره به بهبود شاخصه های آموزشی در کشور گفت : متوسط تعداد دانش آموزان کلاسهای آموزشی در بعد از انقلاب از ۴۳ نفر در هر کلاس به ۲۱ نفر کاهش یافت.

معاون استاندار بهبود وضعیت زیرساختها در راهها و حمل و نقل، تامین اب شرب بهداشتی در روستاهای کشور،جمع آوری فاضلاب های شهری و روستایی، رونق چشمگیر اقتصاد کشاورزی در بخشهای باغداری،دامپروری ،استفاده از کابل نوری در شهرها و روستاهای کشور و…. را از مهمترین عملکرد نظام جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته دانست و بر ضرورت بازگویی خدمات انجام شده برای جوانان و اینده سازان کشور تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مجموعه عملکرد مدیریت شهرستان در بخشهای مختلف تولید، رونق اقتصادی و کارآفرینی را قابل دفاع و شایسته تقدیر دانستند و افزودند شهرستان کردکوی دارای ظرفیتهای مناسبی در بخشهای گردشگری و توسعه صنعت توریسم و بخشهای مختلف صنعت کشاورزی و رونق اقتصادی در زمینه های تولید غلات، دانه های روغنی،دامپروری و آبزی پروری و باغداریست که انشا الله با فراهم سازی زیرساختهای لازم به این مهم دست یابیم.
معاون هماهنگی عمرانی استاندار گفت: در هفته دولت تعداد ۱۵۴۸ پروژه با صرف اعتبار ۳۷۷ ملیارد تومان در استان به بهره برداری رسید و ۳۱۷۰ نفر در آن مشغول به کار شدند.
وی در پایان سخنانش برضرورت تدوین یک استراتژی و راهبرد درست مدیریتی از ظرفیتهای شهرستانی در یک فاز زمانی ۵ ساله از سوی فرماندار و مجموعه مدیریت شهرستان تاکید کرد و افزود، تنها با نگاه علمی و اتخاذ استراتژی درست و با برنامه ریزی منطقی میتوان بسیاری از مشکلات موجود در سطح شهرستان و استان را از میان برداشت و زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی و سیاسی شهرستان و استان را فراهم کرد.
گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور معاون استاندار و هیات همراه ۶۴واحد تولیدی و عمرانی از جمله؛ یک واحد تولیدی در کارخانه رعنا، ایستگاه هواشناسی، مرغداری گوشتی در شهر و اسفالت روستای اسلام آباد به بهره برداری رسید و یک واحد اموزشی در روستای بالاجاده کلنگ زنی شد.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز