امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

اخبار گلستان-ایتنانیوزر-  مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: نمایشگاه مبلمان و سرویس خواب و دکوراسیون داخلی از امشب کار خود را در گرگان مرکز استان گلستان آغاز کرد.

namayeshgah 9a 300x200 - افتتاح نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گلستان

به گزارش پايگاه خبري تحليلي ترکمن‌هاي ايران،  به نقل تسنیم، مهرداد یزدی در مراسم افتتاح نمایشگاه نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه مبلمان، سرویس خواب، لوستر و تزئینات داخلی ساختمان در 70 غرفه راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از 9 استان گلستان، مازندران، تهران، خراسان، اصفهان و آذربایجان تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات داخلی با شرکت برندهای معروف داخلی راه‌اندازی شده تا با حمایت از این برندها بتوانیم به اشتغال واقتصاد جامعه کمک کنیم.

یزدی خاطر نشان کرد: این 70 غرفه در 3 هزار متر مربع که حدود 50 درصد از فضای 6 هزار متری نمایشگاه گرگان است به مدت 5 روز بر روی علاقمندان گشوده است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی استان گلستان از امروز 8 تا 12 آبان از ساعت 16تا 22 در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق‌قلا پذیرای خریداران استان و دیگر استان‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان درباره مزیت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های دیگر هم گفت: در این نمایشگاه از تولیدکنندگان بومی استان گلستان هم حضور دارند که این می‌تواند زمینه فروش و رونق صنعت مبل‌سازی را در استان گلستان فراهم کند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز