امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    110089

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:26 | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

photo 2022 05 08 17 32 54 300x300 - افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان شهدای 12دی شهرستان گنبدکاووسترکمن نیوز: در دومین روز از گرامیداشت هفته سلامت با شعار “سلامت ما سلامت سیاره ما” بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان شهدای 12دی شهرستان گنبد کاووس با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ،معاونین ایشان، امام جمعه و مسئولین شهرستان گنبد افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ دکتر سعید گل فیروزی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این مراسم با قدردانی از مردم شریف استان گلستان که با فداکاری های خود در بحران کرونا حوزه سلامت استان را یاری کردند گفت وجود مردم دلسوز و پای کار همراه مسئولین حوزه سلامت برای ما مدیران قوت قلبی مضاعف می باشد که وظیفه ما را در خدمت رسانی به این ملت سنگین تر می نماید.

وی با قدردانی از نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شهرستان ، خیرین سلامت با عنوان بازوی توانمند حوزه سلامت شهرستان گفت نماینده گنبد در حوزه سلامت بصورت جدی پیگیر امور هست و در آینده ای نزدیک معاون آموزشی وزیر بهداشت به استان و شهرستان گنبد سفر خواهند داشت که نتیجه پیگیری های نماینده گنبد بوده است.

وی ائمه جمعه و خیرین سلامت شهرستان را قوت قلب مدیران حوزه سلامت شهرستان خواند و افزود جای بسی تشکر دارد که این عزیزان همیشه ما را یاری می نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد، بنا داریم دانشجویان پزشکی را از اول مهر ماه ساری جاری در بیمارستان های گنبد پذیرش بکنیم که این کار قطعا باعث رشد و ارتقای کیفیت خدمات واحدهای درمانی شهرستان خواهد شد.

بیمارستان شهدای 12دی شهرستان گنبد سانتر زنان و زایمان شرق استان گلستان می باشد که اکنون با راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) در این بیمارستان دیگر نوزادان نارس یا نیازمند مراقبت ویژه ، پس از متولد شدن بجای انتقال به بیمارستان طالقانی در همین بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار می گیرند.

بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان شهدای 12 دی گنبدکاووس با 14 تخت فعال با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز