امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرماندار ویژه گنبد کاووس در مراسم آغاز سال تحصیلی گفت:

اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس بیش از 4 برابر افزایش یافت+تصاویر

  • کد خبر :

    3060

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:38 | ۰۱ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اخبار گنبدکاووستورکمن نیوز  فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه از همه ظرفیت های شهرستان و استان برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش استفاده می شود، گفت: با همین نگاه و تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها، اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش گنبدکاووس امسال بیش از چهار برابر افزایش یافت.

IMG 0072 300x200 - اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس بیش از 4 برابر افزایش یافت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار تورکمن،  عبدالقدیر کریمی روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان فاطمه زهرا (س) گنبدکاووس افزود:
اعتبارات عمرانی سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس 35 میلیارد ریال بود که امسال با افزایش بیش از چهار برابری به 145 میلیارد ریال رسیده است.
وی افزود: نگاه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش، نگاه خاص و ویژه است و ما به عنوان کارگزاران دولت و نظام در شهرستان، اعتقاد داریم که آموزش و پرورش و دانشگاه ها تعیین کننده مسیر پیشرفت و توسعه کشور هستند.
وی افزود: ارتقای وضعیت آموزش و پرورش در همه زمینه ها یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه جامعه است و برای استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان و استان برای ارتقای آموزش و پرورش، همه تلاش های خود را به کار خواهیم گرفت.
در این آیین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنان کوتاهی با تشریح اهمیت کسب علم و دانش، دانش آموزان و اولیای مدارس را به تلاش بیشتر در این زمینه فراخواند.

IMG 0066 300x200 - اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس بیش از 4 برابر افزایش یافت+تصاویر

فرج الله رزاقی با اشاره به همزمانی آغاز ماه محرم و هفته دفاع مقدس به دانش آموزان توصیه کرد: با گسترش مطالعات خود بویژه در حوزه تاریخ و هشت سال دفاع مقدس، با جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس، شهدا و جانبازان که با پیروی از امام حسین (ع) و شهدای کربلا، در راه دفاع از دین و میهن جانبازی کردند، بیشتر آشنا شوند تا بتوانند به خوبی از ارزش های اصیل اسلامی دفاع کنند.
در ادامه این آیین با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ مقاومت و پیروزی، سال تحصیلی جدید بیش از 63 هزار دانش آموز شهرستان گنبدکاووس که با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد، آغاز شد.

گردآوری: گروه خبر ترکمن نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز