امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

تیم ملی والیبال امید دختران با حضور دختر گلستانی آغاز شد 300x196 - اردوی تیم ملی والیبال امید دختران با حضور دختر گلستانی آغاز شداخبار ورزش بانوان- ترکمن نیوز- اردوی تیم ملی والیبال امید دختران از امروز یکشنبه با حضور یک ورزشکار گلستانی در کمپ تیم های ملی در تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، مرضیه ابراهیم زاده نائب رییس هیات والیبال گلستان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در این اردو ملی پوشان به مدت 10 روز تمرینات آماده سازی را برگزار می کنند و رویا فرخی تنها ورزشکار دعوت شده استان به این اردو است.
والیبال زنان گلستان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و برخی از آنها هم اینک عضو ثابت تیم ملی در رده های سنی گوناگون هستند.
مهسا صابری و مونا آشفته از جمله گلستانی هایی والیبال زنان ایران هستند که در همه رویدادها و مسابقات معتبر آسیایی و جهانی جزو نفرات ثابت ترکیب تیم ملی محسوب می شوند.
این دو ملی پوش پس از درخشش درجام کنفدراسیون آسیا، به پیشنهاد و توافق با تیم باریکه سیر در لیگ ترکیه و به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی این کشور شدند.
در هفته اول این رقابت ها مهسا صابری بازی درخشانی به نمایش گذاشت و امتیاز آورترین بازیکن میدان شد.
اجرای مستمر طرح استعدادیابی و برگزاری المپیاد ورزشی از جمله اقدامات آینده نگرانه ورزش گلستان است که توانسته ظرفیت رشته های گوناگون و توانمندی ورزشکاران مستعد را افزایش دهد.
گلستان یکی از قطب های والیبال ساحلی و سالنی مردان در ایران بوده، علاوه بر حضور تیم ها و ورزشکاران استان در لیگ های برتر، برگزاری مسابقات محلی و غیررسمی در نقاط گوناگون نیز مورد استقبال علاقمندان است.
در گذشته برگزاری مسابقه والیبال همزمان با جشن ها و آیین ها به خصوص در مناطق ترکمن نشین گلستان مرسوم و متداول بود، اما در سال های اخیر کمتر مشاهده می شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز