امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    26706

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:09 | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

n82964121 72424784 300x203 - اردوی تیم ملی تکواندو در استان گلستان آغاز می شودورزشی – ترکمن نیوز- معاون امور بانوان ورزش و جوانان گلستان گفت : اردوی تیم ملی تکواندو دختران و پسران اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، الهه غیناقی اظهار کرد: این اردو از یکشنبه ( 17 تیرماه) در گرگان آغاز می شود و ملی پوشان به مدت دو روز زیر نظر سرمربیان تیم ملی، خود را برای حضوری قدرتمندانه در آوردگاه آسیایی جاکارتا آماده می کنند.

غیناقی اظهار کرد: فاطمه حسام تنها ملی پوش گلستانی حاضر در اردو است که در بخش پومسه در هجدهمین دوره بازی های آسیایی مسابقه می دهد.

معاون امور بانوان ورزش و جوانان گلستان افزود : تاکنون حضور 2 ورزشکار رشته کبدی ، یک ورزشکار در تکواندو ، یک ورزشکار در اسکواش و یک ورزشکار در پنچاک سیلات از گلستان در بازی های آسیایی اندونزی قطعی شده است.

مسئول امور استان های کمیته استعدادیابی فدراسیون تکواندو هم به برگزاری اردوی تیم ملی این رشته در گرگان اشاره کرد و گفت : حضور سرمربی کره ای تیم ملی، فرصت مغتنمی برای تکواندوکاران و مربیان این رشته در استان برای بازآموزی و افزایش دانش فنی و تخصصی است.

علی نوری اظهار داشت : 13 ملی پوش زن و مرد حاضر در اردو، فردا در اولین روز به تمرینات اختصاصی می پردازند و پس فردا (دوشنبه) تمرینات عمومی را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد .

در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.

هجدمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد ماه به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

منبع : irna.ir/golestan

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز