امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

139412101112576147243034 300x176 - آغاز نمایشگاه مطبوعات استان گلستان با حضور ۳۴ رسانه از ۱۳ مردادماهگلستان-ترکمن نیوز- رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات گلستان گفت: نمایشگاه مطبوعات با حضور ۳۴ رسانه شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و تحلیلی، هفته‌نامه‌ها و سایر نشریات استانی از روز شنبه هفته آینده آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، علی‌اصغر عرب‌ احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات استان گلستان برای دومین بار در یک دهه اخیر به مناسبت هفته خبرنگار از روز شنبه هفته آینده در استان گلستان شروع به‌کار می‌کند.

وی با اشاره به حضور حداکثری رسانه‌های فعال استان در این نمایشگاه افزود: فراخوان برپایی این نمایشگاه مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفته و از همین روی در برگزاری این دوره از نمایشگاه 34 رسانه مشارکت دارند.

رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم ادامه داد: تمام تلاش دست‌اندرکاران براین است بهترین خدمات را به اهالی رسانه ارائه دهند و در همین راستا شرکت مخابرات استان گلستان نیز اینترنت نمایشگاه را مهیا کرده و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند ضمن استفاده از اینترنت رایگان، اخبار و مطالب خود را از نمایشگاه منعکس کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از روز شنبه 13 مرادماه تا چهارشنبه 17 مرداد در محوطه تالار فخرالدین اسعدگرگانی برپا بوده و در 2 نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان است، یادآور شد: نمایشگاه مطبوعات استان به‌همت خانه مطبوعات استان گلستان و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ‌برنامه‌ریزی شده و برپا می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته گرامیداشت مقام خبرنگار هم اشاره کرد و افزود: این مراسمات از روز پنجشنبه با غبارروبی گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان شروع شده و روز جمعه نیز مراسم پیاده‌روی خانوادگی اصحاب رسانه را خواهیم داشت که همراه با جنگ شادی خواهد بود.

 

لینک عضویت در کانال

https://t.me/ITNAnews

منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز