Basktbal D Golstanاخبار ورزش بانوان- تورکمن نیوز: سرمربی تیم سوپرلیگی بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان گفت: هیئت بسکتبال استان گلستان نسبت به تیم ما بسیار بی توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  نیکا بیک‌لیک‌لی اظهار کرد: با از بین رفتن سهمیه گلستان در سوپر لیگ (آ) بسکتبال بانوان کشور، فصل گذشته تیم رعنا گرگان در سوپرلیگ (ب) شرکت کرد و امسال نیز در آخرین لحظات با نام دانشگاه گلستان در این رقابت‌ها شرکت کردیم.

وی افزود: زمانی که حامی مالی فصل گذشته خود را از دست دادیم، مسئولان هیئت بسکتبال گلستان هیچ تماسی با ما نگرفتند و ما به تنهایی به دنبال حامی مالی برای حضور نماینده استان در سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور رفتیم و اکنون نیز مسئولان هیئت بسکتبال استان هیچ خبری از تیم ما نمی‌گیرند.

بیک لیک لی تصریح کرد: آقای طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و خانم غیناقی معاون بانوان ایشان برای جذب حامی مالی تلاش‌های زیادی انجام دادند و دکتر یغمایی ریاست دانشگاه گلستان، دکتر هزارجریبی و خانم اسلامی دیگر مسئولان این دانشگاه نیز با نگاه مثبتی که داشتند از نماینده استان برای حضور در سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور حمایت کردند.

وی ادامه داد: باید از حمایت‌های مسئولان ارشد ورزش استان و همچنین دانشگاه گلستان تشکر کرد، زیرا مانع از بین رفتن تنها سهمیه بسکتبال بانوان گلستان شدند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان با اشاره به وضعیت این تیم در فصل جاری گفت: نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشتیم و فقط سه بازیکن فصل قبل در تیم باقی ماندند.

بیک لیک لی افزود: میانگین سنی تیم حدود ۲۰ سال است، اما از میانگین قدی خوبی برخورداریم و تا این جای کار نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: هدف تیم ما در فصل جاری حضور در جمع چهار تیم پایانی است و امیدواریم رتبه خوبی را کسب کنیم.

تیم دانشگاه گلستان در پایان دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور در گروه اول، با سه برد، یک باخت و هفت امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

دور سوم رقابت‌های گروه اول، ۲۷ و ۲۸ آبان به میزبانی گرگان در خانه بسکتبال این شهر برگزار می‌شود که تیم دانشگاه گلستان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت بسکتبال مشهد و آرارات اصفهان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ ریحانه باقری، نگار حاج صفرعلی، فائزه گرزین، مبینا خاکی، نیلوفر مفیدی، انیس گریوانی، زهرا سوخته سرایی، شیما خوش آئین، رضوانه ملکی، مهلا دژطاهری، شیوا داداشی، نیکتا مقصودلو و سارینا یوری، بازیکنان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان هستند.

همچنین نیکا بیک لیک لی به عنوان سرمربی، لیلی اطمینان به عنوان مربی، صغری محبی به عنوان مدیر فنی و خانم غریبیان به عنوان سرپرست، اعضای کادر فنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می‌دهند./مهر

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

توسعه و توجه ویژه به میگو اقدام ارزنده دولت در شهرستان گمیشا

اهدای ۱۰۰ جلد کتاب و لوازم التحریر به دانش‌آموزان روستای قار

اهل سنت در شب‌های قدر چه اعمالی به جا می‌آورند؟

شلیک موشک توسط زیردریایی هسته‌ای انگلیس به سواحل آمریکا

گلستان رتبه نخست کشوری را با خرید 78700تن سویا کسب کرد

۳۰۰ تن وش پنبه در استان گلستان خریداری شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram