Kafsh Talaتورکمن نیوز- اخبار ورزش بانوان: افسانه چترنور، فوتبالیست کشورمان بعد از اینکه به همراه تیم ملی فوتبال دختران، برای برگزاری تورنمنتی عازم روسیه شده بود، موفق شد با نشان دادن یک بازی خیره‌کننده کفش طلای این مسابقات را به دست آورد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان، چندی پیش برای برگزاری تورنمنتی در کشور روسیه به منظور شناسایی نقاط ضعف و قدرت دختران زیر ۱۹ سال راهی این کشور شده بود. این مسابقات با حضور دختران فوتبالیست از کشورهای مختلفی از جمله، ژاپن، استونی، ایران و روسیه برگزار شد.

خوشبختانه افسانه چترنور، فوتبالیست خوش آتیه کشورمان با نمایش بازی فوق العاده موفق شد که کفش طلای این مسابقات را به دست آورد.

افسانه چترنور از سن ۹ سالگی ورزش فوتبال را آغاز و از ۱۳ سالگی به طور رسمی فوتبال کار کرده است. این فوتبالیست زنجانی با تیم شهرداری سیرجان، قهرمان این دوره از لیگ برتر فوتبال بانوان قرارداد بسته است.

برای افسانه چترنور فوتبالیست زنجانی کشورمان و تمام کسانی که همانند او نام ایران و پرچم کشورمان را در صحنه های بین المللی به احتزار در می آورند آرزوی موفقیت روز افزون می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

شهرام کوسه غراوی با کسب بیش از 74 هزار رأی نماینده مردم شرق

زمان گفتگوی جدی با روسیه فرا رسیده است

کسب مقام اول مسابقات گؤرش در سومین دوره جشنواره فراغی توسط ک

حمایت دختر نوجوان المپیکی تکواندو برای حفظ آمادگی در مسابقات

دریافت گواهینامه درجه یک قالی بافی از وزارت ارشاد توسط هنرمن

کاهش تعرفه واردات خودرو توسط شورای رقابت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram