ksra ghafuri 01توركمن نيوز- اخبار واليبال: دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با بیان اینکه میانگین سنی بازیکنان تیم های ملی والیبال ساحلی کاهش می باید، گفت: برای رسیدن به این منظور 10 بازیکن جدید به اردوی آماده سازی تیم های ملی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  کسری غفوری در تشریح برنامه های ساحلی والیبال افزود: باید خون تازه ای به تیم های ملی والیبال ساحلی تزریق شود و به همین منظور اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی با بازیکنان جدید از 12 تا 20 مردادماه زیر نظر کیودای سرمربی تیم های ملی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: 10 بازیکن به این اردو دعوت شدند که پس از پایان، چهار بازیکن انتخاب و به اردوی بعدی که با حضور بازیکنان قبلی و چهار بازیکن جدید برگزار می شود، دعوت خواهند شد. این بازیکنان برای تور جهانی مکزیک که شهریورماه برگزار می شود، آماده خواهند شد.
دبیر سازمان ساحلی درباره تیم های ملی والیبال ساحلی جوانان گفت: این تیم ها پس از هشت مرحله اردوی آماده سازی راهی قبرس شدند و جای خوشبختی و نشان از پیشرفت والیبال ساحلی است که ایران به عنوان تنها کشور آسیایی با دو تیم در رقابت های قهرمانی جهان حضور دارد.
وی به سیاست سازمان ساحلی مبنی بر سرمایه گذاری در رده سنی جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: به همین منظور مسابقات قهرمانی کشور جوانان زیر 18 سال از 14 تا 16 مردادماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود. همچنین امسال مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان زیر 16 سال شهریورماه پیگیری خواهد شد.
غفوری در ادامه به سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور که از 23 تا 26 مردادماه به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استقبال از مسابقات آزاد کشور افزایش چشمگیری داشته است، سومین دوره این رقابت ها برای افزایش سطح فنی در مدت چهار روز پیگیری خواهد شد.
وی که هم اکنون به همراه برخی از مسئولین سازمان ساحلی در استان گیلان بسر می برد درباره اهداف سفر خود گفت: استان گیلان درخواست میزبانی مرحله چهارم مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور را داده اند و برای بازدید از امکانات و شرایط شهرهای لنگرود، چمخاله و انزلی به این استان آمده ایم. در این سفر جلساتی نیز با سرپرست هیات استانی والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای شورای شهرهای فوق خواهیم داشت تا در صورت مساعد بودن شرایط چهارمین دوره مسابقات آزاد ساحلی بزرگسالان را در گیلان برگزار کنیم.
دبیرسازمان ساحلی درباره زمان برگزاری دومین دوره لیگ برتر ساحلی نیز گفت: برگزاری این رقابت ها با حضور هشت تیم قطعی است و چنانچه تیم های ثبت نام کننده بیشتر از تعداد هشت تیم باشد، تیم ها بر اساس رده بندی بازیکنان در لیگ برتر و لیگ دسته یک تقسیم خواهند شد تا در آبانماه مسابقات آنان برگزار شود.
وی در پایان از برگزاری مستمر اردوهای تیم های ملی جوانان و نوجوانان ساحلی خبر داد و گفت: باید میانگین سنی بازیکنان تیم های ملی کاهش یابد و به همین منظور اردوی تیم های رده سنی پایه نیز به صورت مستمر برگزار می شود تا بازیکنان آماده این تیم ها در آینده به تیم های ملی تزریق شوند./ فدراسيون واليبال

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

تایلند با تمام قدرت برای پیروزی آمده بود/تیم ملی والیبال بان

ورود موج جدید هوای سرد به گلستان/ دما تا 10درجه کاهش می یابد

طولانی شدن طرح ملی فاضلاب شهری گنبدکاووس نشانه مدیریت نادرست

میزان بارندگی در استان گلستان ۳۶ درصد کاهش یافت

استاندار: مدیریت حوضه‌های آبخیز در کاهش خسارت حوادث و توسعه

بازدید هیات ژوری جایزه ملی بهترین تجربه‌های بازآفرینی وزارت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram