reghabat ghahremani 01تورکمن نیوز- اخبار والیبال: مسابقات والیبال پسران المپیاد ورزشی استان گلستان با قهرمانی تیم گرگان پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مسابقات والیبال پسران نخستین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان شامگاه پنج‌شنبه در سالن المپیک گنبدکاووس به پایان رسید و تیم گرگان با برتری دو بر صفر مقابل تیم بندرترکمن در دیدار نهایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در دیدار رده بندی نیز تیم‌های گنبدکاووس و مراوه تپه به مصاف یکدیگر رفتند که گنبدی‌ها با برتری دو بر صفر، مقام سوم را از آن خود کردند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دو منطقه شرق و غرب برگزار شد که هشت تیم در دو گروه در منطقه شرق به میزبانی گنبدکاووس و ۹ تیم در سه گروه در منطقه غرب به میزبانی آق قلا با یکدیگر رقابت کردند که از منطقه شرق تیم‌های گنبدکاووس و مراوه تپه و از منطقه غرب تیم‌های گرگان و بندرترکمن به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان با شرکت دوهزار و ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در ۱۰ رشته تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی، بسکتبال، کاراته، فوتبال، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میزبانی ۱۷ بخش و شهرستان در رده سنی نوجوانان در حال برگزاری است./ مهر

telegram

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

خانه میکائیل تاجر بازیکن گنبدی و سرشناس والیبال ایران دزد زد

هفته پایانی و قهرمانی اسب‌دوانی کشور در گنبدکاووس برگزار شد

اظهارات نایب رییس شورای شهر در خصوص ضرورت کناره‌گیری شهردار

افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح صیاد در گرگان

دیدار فوتبالیست افتخار آفرین ترکمن صحرا از زندان مرکزی گرگان

هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال برگزار شد + نتایج کامل و رده

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram