Valibal 95تورکمن نیوز - اخبار والیبال: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با شروع تمرینات جدی خود تنها به یک نکته تاکید دارند و آن دست کم نگرفتن رقبا است، اشتباهی که تیم 4 سال قبل به آن مرتکب شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، راهیابی به المپیک اصلی ترین دغدغه تیم ملی والیبال و فدراسیون است که برای رسیدن به این راه روزهای پرفشاری پیگیری می شود. تلاش های سخت افزاری و از پیش تعیین شده روی برنامه در حال انجام است اما همیشه نتایج در زمین مشخص می شود و این بازیکنان هستند که سرنوشت بازی را مشخص می کنند.

بازیکنان برای مسابقات پیش رو نکته ای را برای شعار متحد در نظر گرفتند که آن هم دست کم نگرفتن تیم های رو به رو است. بازیکنان در مورد این موضوع کلیدی گفته اند:

محمد موسوی:

« تمام تیم‌های آسیایی را باید جدی گرفت. ما جای اشتباه کردن نداریم. چهار سال‌ پیش اشتباه کردیم و با شکست برابر استرالیا به المپیک نرفتیم. بنا‌بر‌این این دوره نمی توانیم اشتباهمان را تکرار کنیم. سطح فنی تیم ملی نسبت به دوره گذشته بالاتر رفته و ما با تیم‌های قدرتمند جهان بازی کرده‌ایم و حتی برابر آنها به پیروزی رسیده‌ایم.»

میلاد عبادی پور:

« نسبت به چهار سال گذشته که ما با شکست برابر استرالیا شانس صعود به المپیک را از دست دادیم با تجربه تر شده ایم و حالا می‌توانیم با 100 درصد توانمان برابر این تیم ظاهر شویم. باید این موضوع را در نظر گرفت که علاوه بر استرالیا تیم‌های چین و ژاپن نیز از دیگر رقبای آسیایی ما برای کسب سهمیه المپیک هستند. ما نباید هیچ کدام از رقبا را دست کم بگیریم تا بتوانیم به المپیک برسیم.»

فرهاد قائمی:

« باید سهمیه المپیک کسب کنیم و برای همین هم انگیزه زیادی داریم و تمرینات را بسیار پرشورتر از قبل برگزار می کنیم. ما الان هدف داریم و باید به این هدف برسیم. قبلا بحث کسب سهمیه المپیک نبود اما الان فقط برای رسیدن به المپیک تمرین می کنیم و مطمئنا به آن هم خواهیم رسید.»

 

منبع: ورزش سه

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

 

مطالب مرتبط:

دوازدهمین جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن در شهرستان کلاله برگزار

قهرمان پرش ارتفاع ایران دربه‌در بدنبال زمین تمرینی+عکس

حضور پنج وزشكار گلستانی در اردوهای تيم ملی كشتی ساحلی و آليش

دانش‌آموزان دختر گنبدکاووس کمپین چهارشنبه سوری مبارزه با ترق

چگونگی عملکرد جریان یاشولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

تیم پینگ پنگ گنبد به مقام اول مسابقات بجنورد دست یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram