Valibal 17 Tاخبار والیبال-تورکمن‌نیوز- مسئول روابط عمومی هیات والیبال گنبدکاووس از پایان مسابقات والیبال جوانان جام رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: تیم گالری اچارپ قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛ به نقل از ایرنا، امانقلی رحیمی اظهار داشت: مسابقات والیبال رده جوانان با عنوان جام رمضان با شرکت 14 تیم از گنبدکاووس و برخی شهرهای همجوار و در قالب سه گروه درمحل سالن ورزشی المپیک این شهرستان برگزار شد.
وی گفت: این مسابقات از 28 خرداد در دور مقدماتی آغاز شد و عصر پنجشنبه هفته گذشته (15 تیر) با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال، درنهایت با قهرمانی تیم گالری اچارپ شهر گنبدکاووس به پایان رسید.
رحیمی اضافه کرد: پس از تیم قهرمان، تیم 'ملی پوشان الف، کبابی یادبود و آزمایشگاه دکتر چپرلی' به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم این مسابقات را کسب کردند.
وی با بیان اینکه به تیم‌های برتر این مسابقات علاوه بر جام قهرمانی، هدایای نقدی نیز پرداخت شد، تصریح کرد: دراین دوره از مسابقات 'امیرحسین ملاعباسی' بازیکن سرعتی زن تیم گالری اچارپ به بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.
لتو گلیداغ، آزمایشگاه دکتر چپرلی، ساری داش، کانون ایمری، کانون دردی کمی، فیزیوتراپی دکتر ایری، کبابی یادبود، ملی پوشان الف و ب، صحرای گنبد الف و ب، گالری اچارپ، بامپوش سینا و رعد گلیداغ 14 تیم حاضر دراین مسابقات بودند.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته ورزشی والیبال علاقه‌مندان زیادی دراین شهرستان ارد به گونه‌ای که از گنبدکاووس در محافل ورزشی به عنوان پایتخت والیبال کشور یاد می شود.
گنبدکاووس بازیکنان و چهره‌های نام آشنایی در والیبال کشور دارد که فرهاد قائمی، میکائیل تاجر، طاهر آزمون، بای محمد دوجی، رسول آقچلی و اسماعیل مسافر و مرحوم نوری آزمون از جمله این بازیکنان و چهره‌ها می‌باشند. 

مطالب مرتبط:

سهم نفت و صنعت در رشد اقتصادی ایران در سال 95

بسکتبال پایه، در استان گلستان شرایط فوق العاده‌ای دارد

اعزام تیم پژوهشی شرکت گاز گلستان به مجتمع عظیم پارس جنوبی در

اسامی حجاج کشته شده استان گلستان در حادثه رمی‌جمرات

برگزاری دوره تخصصی «نجات در حوادث ترافیکی و جاده» در استان گ

ثبت‌نام ۳۰۳ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram