Shirvani01اخبار والیبال – تورکمن‌نیوز: هفته نهم از نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال کشورمان که هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند شاهد آبستن‌های جدیدی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛   بانک سرمایه صدر‌نشین که در هفته قبل مقابل پارسه کار چندان سختی را نداشت، این هفته مهمان ساروی‌ها خواهد بود که با 26 امتیاز در مکان ششم جدول، مبارزه سختی را خواهند داشت.
 نماینده ساری نیک می‌داند که کوچک‌ترین لغزش آنها برابر است با از دست دادن پلی آف.
 بانک سرمایه نیز که نمی خواهد صدر جدول را به پیکانی‌ها هل بدهد با تمام قوا وارد میدان خواهد شد.
پارسه بعد از رفت و آمدهای دو روزه در جدول که با 18 بازی از 19 بازی لیگ 24 امتیاز را در سبد خود دارد پذیرای سایپا مسعود آرماتی که با 30 امتیازمکان چهارم جدول را به خود اختصاص داده خواهد بود.
 خاتم اردکان تعقیب کننده جدی ساری آمل و پارسه می‌باشد دیدار سخت و نفس‌گیری را مقابل شاگردان بنا کار شهرداری تبریز دارد.
اردکان با کسب 23 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.
ارومیه که بعد از رفتن تراویسا پوست‌اندازی خوبی در ساختار تیمی آغاز کرده و با 38 امتیاز خود را برای بازی‌های پلی  آف آماده می‌کند به آسانی نمی‌خواهد سومی جدول را پس بدهد.
البته اگر میرزاجانپور به بازی‌های شهرداری ارومیه نتواند برسد روزهای سختی در انتظار مشتاقان والیبال ارومیه خواهد بود.
اما متین ورامین که در ادامه کار با مجتبی عطار به حیات خود ادامه می‌دهد 2 بازی عقب افتاده را دارد.
تیم ورامینی با 21 امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد. اگر ورامین با تمرکز بیشتری به ادامه بازی‌ها بپردازد می‌تواند یکی از نمایندگان پلی آف باشد. البته سر مربی گری برای عطار هنوز زود است.
کاله مازندران 25 امتیازی میزبان شهرداری اراک ته جدولی و یکی از گزینه‌های سقوط به دسته یک می‌توان نام برد خواهد بود.
این تیم اراکی که در چند روز اخیر به علت عدم وصول مطالبات بازیکنان، تمریناتشان رانیز بدرستی انجام نداده‌اند، حال و روز خوشی  ندارند.
اما نماینده گنبدکاووس که با هنر نمایی هاوشی‌ها با جدیت می‌توان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک کشوری نامید، میزبان رقیب دیرینه خود یعنی پیکان تهران خواهد بود.
تیم تهرانی که در تصاحب صدر جدول از بانک سرمایه می‌باشد، با کلیه نفرات و آمادگی دو چندان سعید معروف، معنوی نژاد، و امیر غفور پا به میدان پایتخت والیبال می‌گذارد.
تیم گنبدی که مجید آزمون کمک مربی خود را به دلیل برخی حواشی به وجود آمده دیگر در کنار خود ندارد، با 4 برد و15 باخت و کسب 12 امتیاز قعر جدول را دو دستی چسبیده و... ول کن شیب نزولی خود نیست.
در این میان به دست اندر‌کاران و تصمیم گیرندگان والیبال هاوش گوشزد می‌کنیم که والیبال گنبد صاحب دارد. آقایان فکر نکنند که چون سرمایه‌گذار امسال نماینده گنبد هستند والیبال باید به پایشان بیافتد.
هاوش در ابتدای فصل با حمایت تمام قد از طرف کلیه مسئولان سیاسی گنبد، منجمله نماینده محترم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی کارش را آغاز کرد، قطعا جوابگوی شرمساری پایتخت والیبال ایران باید باشند.
از صفر تا صد این باشگاه در برابر سیل مشتاقان والیبال باید جواب پس بدهند. این تیره روزی‌های والیبال گنبد که با برنامه‌های دورهمی‌ها در گنبد به سیه روزی‌های پایتخت والیبال تبدیل شده، افق روشنایی را در صورتی به خود خواهد دید که این سنتی‌گرایان و آویزان‌های والیبال ذهنیت‌های نازنینشان از والیبال رخت بر ببندد.
باز دوباره برای سال بعد باید گردنمان را بابت اختصاص سهمیه لیگ برای گنبد نزد فدراسیون‌نشینان کج کنیم.  
خبرنگار: شیر محمد شیروانی                انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

نگاهی به رمان «وقت جنگ دوتارت را کوک کن!» اثر یوسف قوجق

ساختار یاش‌اولی‌گری در ترکمن صحرا نیاز به اصلاحات عمیق دارد

انتخابی بدون استراتژی در پایتخت والیبال ایران+تصاویر

پایان کار تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر

پیش‌بینی ۱۲۰ هزار بيمار مبتلا به ديابت در گلستان

مستند صد ثانیه‌ای "ایستگاه" در گنبد کاووس تدوین و به جشنواره

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram