TurkmensNews Telegram TN

Azmoonاخبار فوتبال- تورکمن نیوز: سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم فوتبال روستوف روسیه در هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تقابل با اتلتیکو مادرید نماینده اسپانیا گلزنی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، بامداد امروز در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا تیم روستوف روسیه که از سردار آزمون بازیکن گلستانی تیم ملی ایران بهره می برد ،در ورزشگاه کالدرون شهر مادرید اسپانیا به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا رفت.
در این دیدار ایوان دنیلانتس سرمربی روستوف سردار را از ابتدا در ترکیب تیم قرار داد.
در دقیقه 29ارسال پاس پشت دفاع از سوی کاراسکو بازیکن تیم اسپانیایی، با ضربه سر رو به عقب سردار آزمون، مقابل پای گریزمان قرار گرفت و این ستاره فرانسوی فرصت طلب با ضربه ای با روی پا توپ را وارد دروازه روستوف کرد و این پاس گل آزمون نماینده اسپانیا را با یک گل پیش انداخت، اما یک دقیقه بعد سردار ایرانی لحظه باشکوهی رقم زد و دروازه نایب قهرمان اروپا را باز کرد.
آزمون روی پاس پولوز به سمت راست محوطه، در موقعیت تک به تک با اوبلاک قرار گرفت و با یک ضربه بغل پای دقیق موفق شد ،کار را به تساوی بکشاند.
این گل در حالی وارد دروازه نماینده اسپانیا شد که این تیم در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا گلی نخورده بود.
آزمون در دقیقه 58 این مسابقه کارت زرد گرفت و دقیقه 70 نیز با موسی دومبیا تعویض شد و در ادامه نماینده اسپانیا در دقیقه 92 بازی یک بار دیگر به گل رسید و تیم روستوف پذیرای شکست شد.
اتلتیکو مادرید با این برد به چهارمین پیروزی متوالی در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا با 12 امتیاز بالاتر از بایرن مونیخی که شب گذشته در خانه آیندهوون به برد 2 بر یک و نهمین امتیاز رسید، قرار گیرد.
آیندهوون و روستوف هم یک امتیازی هستند و به علت تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.
سردار آزمون در رقابت های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود دو بار در مقابل آژاکس هلند و اندرلشت بلژیک برای روستوف گل زنی کند و مقدمات صعود این تیم را به مرحله گروهی فراهم سازد.
آزمون در هفته دوم دور گروهی نیز در مقابل ایتدهوون هلند توانسته بود با یک پاس گل زیبا مقدمات کسب اولین امتیاز روستوف را در این مرحله فراهم سازد.
سردار آزمون ملی پوش ایرانی تیم روستوف روسیه متولد 11 دی 1373 در شهر گنبدکاووس است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های عقاب گنبد، شموشک گرگان و سپاهان را در طول دوران بازیکنی در کارنامه دارد، آزمون از مهره های اصلی تیم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خط حمله است./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

فعالیت 18 باشگاه کتاب و کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان در گنبد

روحاني: 1+5 منطق و سرعت عمل در پيش نگيرد، ضرر مي‌کند/ Presid

دستگیری سارقان موتورسیکلت در گرگان

توقیف موقت 7 هزار تن گندم وارداتی در گلستان

دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با ۲۷ فقره سرقت در گرگان

خلیل ازمون : فردوسی پور بی خیال سردار بشو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram