TurkmensNews Telegram TN

aghghala 5shاخبار آق‌قلا-تورکمن‌نیوز-  در این مراسم همچنین کلنگ احداث بزرگراه آق قلا به اینچه برون از سوی استاندار گلستان به زمین زده شد و ساخت این جاده به طول 110کیلومتر و اعتبار یکهزار و 200میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  هم اینک فاز اول این طرح به طول 10 کیلومتر و اعتبار 85 میلیارد ریال از ابتدای کمربندی شهر آق قلا تا سه راهی مسیر انبار الوم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.
همچنین از دیگر پروژه های هفته دولت این شهرستان واحد صنعتی شایان سازه در شهرک صنعتی آق قلا بود که به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی این واحد صنعتی بالغ بر 27 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده که 10میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت شده است و 47 نفر به صورت مستقیم در آن مشغول بکار شده اند.
فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت ار صنایع تولیدی ، یکی از خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید است.
بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید از اهداف دولت در صنعت است و در این زمینه تلاش های بسیاری انجام شده است به طوری که مشکلات و موانع رفع تولیدات این صنایع به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز تسهیلات برای آنان در نظر گرفته می شود.
امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، آنان را اسوه های تقوا و عمل خواند که در جهت ارزشی و ایمانی شدن اعمال خود گام بر می داشتند.
وی با اشاره به پروژه های دهه فجر شهرستان افزود: اجرای شبکه توزیع و نصب انشعابات آب شرب روستایی، طرح هادی 12 روستا ، نوسازی و بهسازی مسکن روستائی ، تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستاهای عطا آباد و صحنه سفلی بخش مرکزی، احداث و لایروبی کانال ها و زهکش و مرمت جاده های بین مزراع کشاورزی و آغاز احداث بزرگراه آق قلا به اینچه برون از مهمترین پروژه های عمرانی بهره برداری شده ،است.
رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت آق قلا اختصاص 362 میلیارد ریال و رشد 87 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان نسبت به سال 95 را نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت های مدیران دستگاه های اجرایی و مطالبات مردمی بیان کرد.
ضمیر اظهار داشت: اختصاص 14 درصد از مجموع کل اعتبارات سال جاری به تامین آب شرب روستائی با اعتبار 50 میلیارد ریال، 12 درصد به طرح های نیمه تمام در روستاها با 40 میلیارد ریال، 11 درصد به توسعه زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی و 10 درصد به حوزه آموزش و پرورش تایید کننده و نشان از نگاه ویژه دولت دوازدهم به مناطق محروم و محرومیت زدایی است.
وی؛ ایجاد 1600 شغل در روستای عطا آباد را نمونه بارزی از سپردن کارها و اعتماد دولت به مردم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی دانست و از مصوب شدن ایجاد شهرک تخصصی مبل در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان خبر داد.
شهرستان آق قلا در شمال استان گلستان و در فاصله 15 کیلومتری گرگان واقع است.

 

گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir

مطالب مرتبط:

برگزاري راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه استان گلستان

اجرای فاز دوم طرح هادی با افزون بر 7 میلیارد ریال در 4 روستا

سهل انگاری والدین منجر به کشته شدن خردسال گلستانی شد

نماینده گنبد: پروژه راه‌آهن گرگان - گنبد کاووس از اول انقلاب

برگزاری پنجمین دوره المپیاد طرح دادرس در استان گلستان

اعطای ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۷ واحد تولیدی آزادشهر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram