Chapgi Bender Turkmenتورکمن نیوز - اخبار سوارکاری: هفته دوم مسابقات کورس اسب‌دوانی تابستانه بندرترکمن در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از مهر، در هفته دوم این رقابت‌ها عصر جمعه ۸۵ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در هشت دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۵۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هشت‌گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عیدمحمد غراوی با اسب جهان گل زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و کمال دالیجه عطا با اسب کورماندانا و جواد آچاک با اسب ترنج به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و دو تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر بود که کمال دالیجه عطا با اسب مارکیوس عنوان اول را به دست آورد و علی رجال با اسب مادیان طلا و مهران عطا با اسب شایلان حالت به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب آل ویوا موفق به کسب مقام اول شد و کمال دالیجه عطا با اسب خوش خوش و آرمین آق آتابای با اسب تهاجم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز نبرده به مسافت هزار متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب دراگل زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و محمد خوجملی با اسب پانیک و بنیامین جرجانی با اسب استار اسکای به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب ریحانا نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب اوکسال و ستار مهرانی با اسب تندر نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب‌های دوخون سه ساله و دو تا ۱۲ امتیازی برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار بودند که ستار مهرانی با اسب آنتیک مقام اول را کسب کرد و بنیامین جرجانی با اسب کارادایی و جواد آچاک با اسب ماه سر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابوطالب چاریزاده با اسب گلنازکیا موفق به کسب مقام اول شد و ابراهیم قره داشلی با اسب نصیب و آرمین آق آتابای با اسب آی هان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور هشتم و پایانی را اسب‌های دوخون سه ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر برگزار کردند که اسب‌های گل راکست، ردگلد و ساواش ایگدری به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

گفتنی است؛ هفته سوم مسابقات کورس اسب‌دوانی تابستانه بندرترکمن جمعه اول مرداد در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقات کورس اسب‌دوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.
با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

علمای اهل سنت خراسان شمالی با انتشار بیانیه‌ای حوادث تروریس

همایش "گلستان، مقصد گردشگری" در سالن دانشگاه شمس گنبدکاووس ب

۱۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه دهه فجر در گرگان برگزار می‌شود

سخنرانی احمدی نژاد در گرگان + تصاویر

راه‌اندازی خیابان آزادی گدم آباد در دهه فجر

کشف افزون بر هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram