ASbdavani 2اخبار اسبدوانی - تورکمن نیوز: هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، در هفته چهارم این رقابت‌ها عصر پنجشنبه ۶۹ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که اسب یاد قاراش زودتر از خط پایان گذشت و اسب‌های نویان و شاهین گز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های تروبرد داخلی دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که اسب میلواکی عنوان اول را به دست آورد و اسب‌های لیدی هج و برون توران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و صفر تا چهار امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که اسب مگارا موفق به کسب مقام اول شد و اسب‌های ارابل و هج مامبو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که اسب پلایت هورس زودتر از خط پایان عبور کرد و اسب‌های هیدروژن و خوش خوش به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که وسوسه نخستین اسب از خط پایان عبور کرد و خوش تیپ و گالان اسب‌های دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که اسب فیروزه موفق به کسب مقام اول شد و اسب‌های یاغمر و خان سونا به ترتیب دوم و سوم شدند.

لازم به ذکر است؛ هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد عصر فردا (جمعه) در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

در هفته پنجم این رقابت‌ها ۶۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند./مهرنیوز

 

مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

مشکلات بهداشتی ارمغان شتاب عمرانی و غفلت فرهنگی در اسلام‌آبا

بررسی عملکرد یک ساله شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

مراسم "میهمانی لاله‌ها" در ۲۹۲ گلزار شهدای استان گلستان برگز

نوسازی 1700 واحد مسکونی بافت فرسوده گرگان و گنبدکاووس

لیست ائتلاف متخصصین خدمتگزار در گنبدکاووس معرفی شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram