TurkmensNews Telegram TN

Vazne Bardariتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: رئیس هیئت وزنه‌برداری گلستان از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی وزنه برداری نونهالان کشور به میزبانی گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، آرش رضایانی اظهار کرد: این جشنواره به منظور استعدادیابی وزنه برداران رده‌های سنی ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال برای المپیک ۲۰۲۴ از ۱۴ تا ۱۷ شهریور در گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره بیش از ۳۰۰ نونهال از استان‌ها و باشگاه‌های سراسر کشور شرکت می‌کنند و از شرکت کنندگان تست‌های آمادگی جسمانی، پیکر سنجی و تکنیک وزنه برداری گرفته خواهد شد تا استعدادهای بالقوه وزنه برداری کشور شناسایی شوند.

رئیس هیئت وزنه برداری گلستان تصریح کرد: هم زمان با برگزاری این جشنواره، کلاس‌های آموزشی برای مربیان پایه و کارگاه‌های روانشناسی و آموزشی برای نونهالان وزنه بردار در نظر گرفته شده است.

رضایانی با اشاره به شرایط حضور تیم‌ها در این جشنواره، خاطرنشان کرد: جشنواره به صورت نمایش یک ضرب و دو ضرب است و هر تیم متشکل از هشت وزنه بردار، دو مربی (دارای کارت مربیگری) و یک سرپرست خواهد بود.

به گفته وی، هیئت‌های وزنه برداری استان‌ها موظف هستند تا ۶ شهریور، لیست اسامی تیم خود را به فدراسیون وزنه برداری ارسال کنند./مهر

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

همایش روز جوان در گنبد کاووس برگزار شد

نشست و بررسی راه‌کارهای افزایش پروازهای شرق‌ گلستان از فرودگ

ملی‌پوش راگبی کشور امروز روی پاهایش ایستاد/ملاقات سردار آزمو

پرداخت17 میلیارد ریال بهای پرتقال‌های سرمازده گلستان

122 پروژه راه سازی در گلستان اجرایی می‌شود

کاهش دماي هوا در گلستان/مواج شدن دريا و بارندگي در پيش است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram