TurkmensNews Telegram TN

karate kar golestani 01تورکمن نیوز- اخبار ورزشی: رییس هیات کاراته گلستان گفت: کاراته کای جوان این استان با کسب مدال برنز در رقابت های انتخابی تیم ملی امید به اردوی تیم ملی این رده سنی دعوت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، اسماعیل جبله اظهار کرد: در این مسابقه انتخابی که روز گذشته در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار شد، صادق سنچولی قهرمان ارزنده کاراته گلستان موفق به کسب عنوان برنز وزن مثبت 84 کیلوگرم شد.
وی بیان کرد: در این وزن مهدی قراری زاده از کرمان و علی نجفی از قم در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و مهدی عاشوری از مازندران به همراه کاراته کای گلستانی در جایگاه سوم مشترک ایستاد.
رییس هیات کاراته گلستان افزود: بر اساس اعلام کمیته فنی تیم ملی نفرات برتر این رقابت ها به اردوی آمادگی تیم ملی کاراته برای اعزام به مسابقات آسیایی 2016 اندونزی دعوت می شوند.
جبله به شرایط مطلوب کاراته گلستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: با وجود محدودیت های مالی روند رشد کاراته استان متوقف نشده است که نشانه آن حضور 2 گلستانی در ترکیب تیم ملی و کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیا است.
جبله ادامه داد: 40 مربی زن و مرد گلستانی آموزش بیش از 4 هزار کاراته کای سازمان یافته استان را بر عهده دارند که امیدواریم در سایه این تلاش ها شاهد کسب موفقیت های بیشتر از سوی ورزشکاران هم استانی در رقابت های معتبر باشیم./ مهر

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اقامه نماز عید فطر به امامت آیت‌الله خامنه‌ای/زیباترین عکس ع

اختصاص 32 میلیارد ریال به طرح‌های هادی روستایی گلستان

دمای اغلب نقاط استان گلستان امشب به 6 درجه زیر صفر کاهش می‌ی

دو ملی پوش گنبدی والیبال نشسته راهی چین شدند + برنامه

اتصال راه آهن ایران به سیستم نرم افزاری راه آهن کشورهای cis+

شهروندان معابر و کوچه‌های فاقد نام را به شورای شهر اعلام کن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram