TurkmensNews Telegram TN

941201 13تورکمن نیوز- اخبار ورزشی: بمناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد نشاط، شادابی و تقویت روحیه ورزشی در کارکنان علاقه‌مند به ورزش  بویژه  ورزش مفرح تنیس روی‌میز، یک دوره مسابقه ورزشی گرامیداشت این ایام فرخنده با هماهنگی هیئت تنیس گاز گلستان برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان: مسئول هیئت تنیس گاز گلستان در خصوص جرئیات برگزاری این مسابقه گفت: در این دوره از مسابقات  ورزشکاران علاقه‌مند بصورت دوستانه با هم رقابت کردند.
مهندس هادی صالحی افزود: پس از  ارائه  بازی‌های دیدنی و جذاب، در نهایت چهره نفرات برتر مشخص  شد و در پایان به منظور تقدیر از تلاش ورزشکاران منتخب، هدایائی به رسم یادبود اهداء شد.
وی در خصوص نتایج مسابقه گفت: سطح مسابقات رضایت بخش بوده  که در نهایت آقای باقر خوری توانست مقام  اول این دوره  از مسابقات را از آن خود کند و آقایان حسین رایجی، رضا ملا محمد زمانی و ماشاء ا... ترابی‌پور  بترتیب مقام دوم تا چهارم را کسب کردند و هدايايي به رسم يادبود به منتخبين اهداء شد.
مسئول هیئت تنیس گاز گلستان در پایان از مدیر عامل، هماهنگ‌کننده امور ورزشی و مسئولین و متولیان برگزاری این دوره از مسابقه تقدیر نمود.

941201 16

 

شبکه خبري انتخابات گلستان و ترکمن صحرا:
telegram.me/GolestanEntekhabat94
براي عضويت کليک و جوين کنيد

مطالب مرتبط:

وقوع رگبار تا آخر هفته در شمال کشور/ کاهش 10 درجه‌ای دما

رحمت‌نیا: بررسی و شناخت تنگناهای مناطق مرزی در توسعه این منا

رئیس دانشگاه شمس گنبد: در دنياي امروز، علم بستر همه امور است

مهندس حمیدی به کمیته‌های ستاد انتخابات گنبد، فراهم ساختن تمه

زلزله در انبارالوم

امروز ضرورت دارد به صنعت اسب و اسبداری به عنوان یک صنعت نگری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram