TurkmensNews Telegram TN

Matin Kami TNاخبار ورزشی گلستان - ترکمن‌نیوز: مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: در نخستین روز مسابقات دو ومیدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور، متین کمی از گلستان توانست به مدال برنز این رقابت ها در رشته پرتاب نیزه دست یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی روشن شمال روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متین کمی از بندرترکمن با پرتاب نیزه به طول 48 متر و 97 سانتیمتر پس از پرتابگران لرستان و ایلام بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد، در این رشته علی فتح گنجی با پرتابی به طول 58 متر 23 سانتیمتر قهرمان و مهدی عنایتی با 58 متر و 6 سانتیمتر به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها با هدف ارزیابی و انتخاب نوجوانان برای ترکیب اصلی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران انجام شد.
به گفته وی؛ مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای 31 اردیبهشت تا 3 خرداد در تایلند برگزار می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که نوجوانان گلستانی با بروز شایستکی های خود در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرند.
مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور با شرکت 230 ورزشکار در قالب 32 تیم از سراسر ایران از صبح پنجشنبه 31 فروردین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.
نوجوانان کشورمان در رشته های 100متر، 200 متر، 400 متر ، 800 متر ، 1500 متر ، 3000 متر ، 10000 متر پیاده روی ، 2000 متر بامانع، 110 متر بامانع ، 400 متر بامانع، پرش طول ، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه ، پرتاب دیسک ، پرتاب نیز، پرتاب چکش ، پرش با نیزه، دهگانه و دوی رله سوییسی (100متر، 200متر، 300 متر و 400 متر امدادی) در این مسابقات شرکت دارند.
بندرترکمن با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی گلستان واقع است و 2800 ورزشکار بیمه شده دارد.
این شهرستان از قطب های ورزش دومیدانی در استان گلستان و حتی کشور محسوب می شود و دوندگان ارزشمندی در بخش های بانوان و آقایان به میادین ورزشی ایران معرفی کرده است.

مطالب مرتبط:

دستگیری پنج سارق موتورسیکلت در گنبدکاووس

احداث واحد آب شیرین کن 25 مگاواتی در گلستان

طراحي پرو‍ژه پايانه غله گلستان در بوته نقد/ آيا پتروشيمي 2 د

ستاد انتخاباتي دكتر روحاني با حضور درازگیسو فردا در گرگان اف

برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در استان گلستان

برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های دهه فجر در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram