bodje gardeshgari 01تورکمن نیوز- اخبار گردشگری: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ۳۳۸میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان گلستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، ابراهیم کریمی اظهار داشت: برای توسعه اقتصادی استان گلستان 338میلیارد تومان در بخش‌های مختلف گردشگری سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: بیش از 180 میلیارد تومان از این سرمایه‌گذاری در بخش مراکز اقامتی انجام شده است. این اعتبار برای ساخت 15هتل و مجتمع اقامتی اختصاص یافته و تاکنون یک هتل 5 ستاره و چندین هتل 4 ستاره در استان گلستان ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران ترک و عرب به زودی دومین هتل 5ستاره در استان گلستان ساخته می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد‌: با آماده‌کردن مکان‌های اقامتی شرایط ماندگاری و جذب گردشگر در استان گلستان فراهم می شود و مابه دنبال معرفی جاذبه‌های گردشگری گلستان هستیم.

وی اظهار داشت: زیارتگاه خالدنبی، نهارخوران، پارک ملی گلستان و آبشارهای مختلف می‌توانند سبب جذب گردشگران به استان گلستان شود.

کریمی با اشاره به اینکه گلستان بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری، تاریخی ثبت شده و  طبیعی دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود با تحقق این اعتبار 30درصد رشد اقتصادی استان گلستان را شاهد باشیم؛ گلستان استانی با این جاذبه‌های گردشگری اما سهم ناچیزی از این سرمایه را به خود اختصاص داده است./ تسنیم

 

مطالب مرتبط:

اسفند ۹۴ به رنگ انتخابات شد/حضور پررنگ رای اولی‌ها در ستادها

واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی مصداق بارز زمین‌خواری است

خسارت 10 میلیارد ریالی برق استان گلستان از سرقت تجهیزات

پتروشیمی گلستان تا پایان اردیبهشت به سرانجام می‌رسد

در آستانه برپایی نمایشگاه نگارگری در کاخ گلستان/ هنری که فقط

مردم استان گلستان با قطع گاز مواجه نخواهند شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram