B Honarmandan Baft Qadim Gorganتورکمن نیوز- میراث فرهنگی و گردشگری: 30 هنرمند هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گلستان از بافت قدیم گرگان بازدید کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ در راستای آشنایی هرچه بیشتر هنرمندان استان از جذابیت های تاریخی و گردشگری استان گلستان، هنرمندان هنرهای تجسمی استان از بناهای تاریخی بافت قدیم گرگان، بازارچه صنایع دستی واقع درخانه تاریخی باقری، وموزه امیرلطیفی  بازدید به عمل آوردند.

مشاور امور فرهنگی این اداره کل ومدیر اداره ارشاد شهرستان گرگان که این گروه را همراهی می کرد، هدف از این بازدید را معرفی اصالت های معماری وفرهنگی ایران زمین و روبرو شدن با آثار فاخر معماري وسنتی اين سرزمين، آثاري که حاصل تجربه‌ انسان براي سکونت و زيست در يک سرزمين می باشد عنوان کرد.

گفتنی است اجرای برنامه های تور بازدید برای اقشار مختلف جامعه در راستای فرهنگ سازی و ترویج اصالت های فرهنگی وبومی منطقه و تلاش جهت حفظ این اصالت ها و بهره مندی از آنها درتوسعه ورونق صنعت گردشگری از برنامه های این اداره کل می باشد./پایگاه اطلاع‌رسانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

مطالب مرتبط:

تصویب 200 میلیارد تسهیلات برای پروژه‌های گردشگری استان گلستا

فجرآفرینان شیعه و سنی استان گلستان تجلیل شدند

سارق محتويات خودرو با 26 فقره سرقت در گرگان دستگير شد

تمدید زمان اخذ رأی استان گلستان تا ساعت 10 شب

برگزاری مانور انتخابات در استان گلستان

اولین عمل جراحی قلب باز در گرگان با موفقیت انجام شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram