Golestanema18تورکمن نیوز- اخبار فرهنگی:‌ بیایید با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، چند روز پیش بود که در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از مخاطبان شد اما فیتیله ای ها در طول 24 سال، کارهای خوبی انجام داده اند که بهتر است با دیدن تصاویر زیر دوباره در مورد آنها قضاوت کنیم و این را هم در نظر بگیریم که انسان جایزالخطاست.

 

«فیتیله‎ای‌ها» عذرخواهی کردند/خودمان هم رنجیده خاطریم

علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه «فیتیله‌ای‎ها» با اشاره به سابقه فعالیت این گروه در سراسر کشور و در استان‌های مختلف گفت: حضور «فیتیله‌ای‎ها» در شهرهای مختلف و میان اقوام و طوایف گواه این ادعاست که همواره اقوام مختلف مورد احترام این برنامه بوده اند و هیچگاه در طول ۱۴ سال سابقه این برنامه توهینی به هیچکدام از اقوام نشده است.

آقایی با اشاره به اینکه سه بازیگر «فیتیله ای ها» از اقوام مختلف (آذری، لری و گیلکی) هستند، افزود: هیچگاه کسانی که خود از اقوام مختلف هستند به خاستگاهی که به آن تعلق دارند توهین نکرده و نمی کنند.

وی گفت: این سه بازیگر و مجری برنامه کودک حدود ۲۴ سال است که در برنامه های مختلف تلویزیون برنامه اجرا کرده اند و نوع فعالیت آن‌ها و ارتباطی که با مردم برقرار کرده اند نشان می دهد که هیچگاه قصد جسارت به قوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای نمایش، ترکیبی از گویش و لهجه های مختلف را ارائه کرده اند.

تهیه کننده این برنامه افزود: با این حال اگر لازم باشد من بارها و بارها از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم و اگر هم سوء تفاهمی پیش آمده سهوی بوده است و هیچ عمد و غرضی در کار نبوده است.

محمد مسلمی کارگردان این برنامه نیز گفت: خود من آذری زبان هستم و افتخارم این است که متعلق به این خطه ام و گویش آذری داشته ام، چرا باید به مردمانی از جنس خودم توهین کنم و باعث رنجش آنان شوم اما با این حال خود من نیز از مساله پیش آمده رنجیده خاطرم و از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم./ فردانیوز

 

 

 

مطالب مرتبط:

طلافروش ها مراقب باشند

با دخالت‌های خانواده همسرم چه کار کنم؟!

بستنی ترکمنی کام چینی ها را شیرین کرد

چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو آغاز به کار کرد

کودکان کار و بازمانده ازتحصیل به مدرسه مهربانی گرگان رفتند

ریزش سقف کاذب برج آزادی/ عذرخواهی مهمان خارجی در برنامه گردش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram