Basij Resane 16 Mاخبار فرهنگی-تورکمن‌نیوز- رئیس بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‎ای ویژه خواهران خبرنگار استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی‎محمد جعفری شامگاه یکشنبه در دیدار فرمانده سپاه گرگان با اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: روز شهادت شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامیده شده و امید داریم قدم و قلم ما در رهروی از راه شهدا باشد.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه گرگان همواره از کانون بسیج رسانه حمایت کرده و به همت‎هایی که از مجموعه سازمان و ناحیه گرگان اتفاق افتاد، برنامه‎های خوبی در شهرستان اجرا شد.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه نیاز است که برنامه‎های بسیج رسانه تقویت شود، افزود: در مدت شکل‌گیری بسیج رسانه در استان گلستان درصدد این بودیم که برنامه‎هایی که در سازمان بسیج رسانه اجرائی می‎شود بر مبنای اصولی و برنامه‎ها باشد.

جعفری با بیان اینکه با توجه به انسجام ساختاری در واحد خواهران کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان برنامه‎های خوبی رقم خورد، گفت: تکریم از بانوان محجبه، ضیافت اندیشه و برگزار کارگاه فمنیسم و گرامیداشت روز دختر از فعالیت‎های خواهران بسیج رسانه در طی امسال به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه دوره آموزش سواد رسانه‎ای را برای خواهران خبرنگار در نظر گرفتیم، گفت: این برنامه‎ها از سرفصل جامعه زنان به کانون واگذار شده و امید داریم با قوت بیشتری برادران ما نیز در کانون پای کار بیایند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان  تاکید کرد: اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه استان حمایت‎های خوبی از برنامه‎های بسیج رسانه داشتند و ما برنامه‎های خوبی با حمایت آنان مانند جشنواره رسانه‎ای ابوذر را در استان گلستان برگزار کردیم.

جعفری یادآور شد: روحیه بسیجی بودن و معنویت در اصحاب رسانه استان گلستان موج می‎زند و ما درصدد این هستیم که این نگاه را تقویت شود.

بسجیان عرصه رسانه افسران جنگ نرم در خط مقدم هستند

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان هم در این جلسه گفت: امروز بسیجیان عرصه رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم  به شمار می‎روند.

داوود خاندوزی اظهار داشت: امروز بسیجیان عرصه رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم  بشمار می‎روند و در دو بعد یکی در لباس بسیج و دیگری در لباس رسانه به نظام و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت‎رسانی می‎کنند.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان افزود: امروز قلم‎های اصحاب بسیج رسانه در برابر قلم‎های رسانه‎های استکبار جهانی و خبرنگارانی که از تفکر استکباری پیروی می‎کنند، ایستاده است.

خاندوزی تاکید کرد: امروز استکبار جهانی با ابزار رسانه‎ای جهان را فریفته است و باید در برابر این رسانه‎ها نیروهای انقلابی به تبیین درست مسیر انقلاب بپردازند.

وی گفت: در بسیج رسانه شهرستان گرگان با برنامه‎های متنوع درصدد این بودیم که بتوانیم انسجام را در بین نیروهای انقلابی به وجود بیاوریم.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان با بیان اینکه خوشبختانه برنامه‎های خوبی با حمایت سازمان بسیج رسانه استان گلستان در گرگان رقم خورد، گفت: در آستانه روز خبرنگار با دیدار از خانواده شهید و عطرافشانی مزار شهدا نشان دادیم که قلم‎هایی ما در مسیر شهدا قرار دارد.

خاندوزی یادآور شد: برگزاری مسابقه دارت و دیدار با فرمانده سپاه ناحیه گرگان و مسئولان و حضور و مشارکت در برنامه روز خبرنگار بسیج رسانه از دیگر برنامه‎های ما در شهرستان گرگان به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار بود.

 

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: tasnimnews.com

مطالب مرتبط:

نماینده مجلس: کشاورزی گلستان نیازمند توجه جدی برای رفع مشکلا

۶۲.۵ درصد روستاهای استان گلستان از آب شرب بهره‌مند شدند

در حوزه‌های اخذ رأی استان گلستان آرامش برقرار است

نماینده مجلس:53 درصد تولیدناخالص داخلی کشور در اختیار پنج اس

آغاز عملیات اجرایی کارخانه پسماند ویژه صنعتی در گلستان

مصرف بنزین در استان گلستان بیش از ۳ درصد کاهش داشته است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram