Baqbanاخبار فرهنگی- تورکمن‌نیوز: پیش شماره دوم ماهنامه کارآموز باغبانی به عنوان نخستین مجله باغبانی خانگی ایران توسط نغمه عقیلی بانوی خبرنگار اهل استان گلستان منتشر و روانه پیش خوان روزنامه فروشی‌ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، مجله کارآموز باغبانی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی نغمه عقیلی و سردبیر فاطمه شعبان پور چاپ و منتشر می‌شود.
فاطمه شعبان پور در بخشی از سخن سردبیر گفته است، در این شماره با نمونه های موفق از باغبانی شهری در سراسر دنیا و از جمله ایران آشنا می شوید که امیدواریم داستان این باغبانان شهری بتواند انگیزه لازم برای شروع باغبانی را در شما ایجاد کنند.
در این شماره ماهنامه کارآموز باغبانی علاوه بر سخن سردبیر، کاشت گروهی گیاهان زینتی را فرابگیرید، با کاشت گیاهان خزنده در کنار سنگ ها، چشم ها را مجذوب حیاط خانه کنید (سنگفرش زمردی حیاط)، کفپوش به حیاط ، زیبایی و نظم می دهد (فرش سنگی)، کلم تزئینی از مقاوم ترین گیاهان در زمستان است (چلچراغ زمستانی)، کشت نشایی گیاهان غیرنشایی، باغبانی روی بام، هنر پرورش سبزیجات در خانه و بهار پائیزی زعفران بخشی از موضوع های منتشر شده است.
ماهنامه کارآموز در 28 صفحه با کاغذ گلاسه و رنگی به قیمت 50 هزار ریال به چاپ رسیده است.
پیش شماره نخست این مجله مرداد ماه سال 95 در 62 صفحه منتشر شده بود.
طبق گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این استان 68 نشریه مکتوب اعم از هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه، فصلنامه و دو فصلنامه منتشر می شود./ایرنا

مطالب مرتبط:

کاهش ۱۰ درجه ای دما/آخر هفته گلستان بارانی است

نیمی از پست‌های قضایی گلستان خالی است

سکوت تبلیغات محیطی نامزدهای ریاست جمهوری در گلستان

موسسات کاریابی فرصت‌های شغلی گلستان را شناسایی کنند

طرح ساماندهی صیادان غیرمجاز استان گلستان توسط نمایندگان مجلس

برقراری بیش از ۸ هزار تماس تلفنی با مرکز مشاوره ۱۴۸۰ گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram