TurkmensNews Telegram TN

Raz Jargalan Rahsazi TN2اخبار راز و جرگلان - تورکمن‌نیوز - سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان راز و جرگلان از آسفالت تنها ۵۰ درصد راه‌های روستایی راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی گلشنی در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌نیوز اظهار داشت: این شهرستان دارای ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی  و ۴۷ کیلومتر راه فرعی و فاقد راه اصلی است که از بین ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی تنها ۲۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده است.
وی اختصاص نیافتن اعتبارات کافی, فاصله زیاد این شهرستان با مرکز استان، وسیع بودن داخل شهرستان و نوپا بودن راز و جرگلان به عنوان شهرستان, از دلایل اصلی عقب ماندگی و عدم آسفالت کامل راه‌های این شهرستان برشمرد.
سرپرست اداره راهداری راز و جرگلان افزود: با این حساب شهرستان راز و جرگلان از میانگین جاده‌های روستایی عقب‌تر است و باید بیشتر توجه شود تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.
گلشنی همچنین به اعتبارات اختصاص یافته برای روکش آسفالت چند محور روستای رازوجرگلان اشاره کرد و گفت: برای آسفالت محور دو راهی راز به غلامان که به طول ۲۰ کیلومتر است ۷ میلیارد تومان نیاز است که درحال حاضر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن تامین اعتبار شده و در حدود ۵ کیلومتر عملیات آسفالت انجام شده است.
وی تصریح کرد: همچنین  برای روکش آسفالت محور تخته باغلیق به دوراهی جرگلان که ۱۰ کیلومتر است درحال حاضر ۲ کیلومتر آن با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان آسفالت شده است و بقیه محور نیز در دست اقدام است.

Raz Jargalan Rahsazi TN

گلشنی گفت: محور خاکی روستاهای گرکز به  دویدخ (دویدیق) در حدود ۸ کلیومتر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و محور راستقان به بشدره به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به زودی با انتخاب پیمانکار شروع به کار خواهد کرد.

گلشنی با اشاره به دیگر برنامه‌های راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در طی سال نیز گفت: شانه زنی راه‌ها, بازگشایی مسیرها، تسطیح حریم راه‌ها، نصب تابلو و تعویض تابلوهای قدیمی از دیگر کارهای در دست اقدام و پیگیری است.

خبرنگار: صاحب جمال رحیمی                انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

از بچگی استقلالی بودم و امیدوارم هرگز به این تیم گل نزنم

شادمهر: مردم در این انتخابات به آزادی، اعتدال، عقلانیت و صلح

افتتاح بازارچه میوه و تره‌بار در گنبد کاووس+عکس

برج‌های کج؛ راز کج شدن سازه‌هایی مانند برج پیزا چیست؟

حضور ورزشکاران گنبد و گلستان در رقابت‌های کشوری و بین المللی

امام جمعه اهل سنت گنبد: توجه ویژه به نیازهای مردم منطقه که د

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram