TurkmensNews Telegram TN

ادامه مطلب...هواشناسی گلستان-ترکمن نیوز-  جلسه کارگروه مقابله با حریق جنگل ها و مراتع استان ، صبح امروز دوشنبه 22/8/96 ، با حضور اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری گلستان برگزار شد.

ادامه مطلب...هواشناسی-ایتنانیوز-  اداره کل هواشناسی گلستان با صدور اطلاعیه ای خطاب به دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان اعلام کردکه با ورود سامانه سرد و بارشی، این استان در ۴۸ ساعت آینده شاهد بارش شدید باران همراه با کاهش ۷ درجه ای دما خواهد بود.

ادامه مطلب...فناوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز- به‌مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون، اپل اقدام به معرفی آیفونی با نام آیفون X کرد که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از بررسی‌ آیفون X از دیدگاه وب‌سایت‌های معتبر دنیای فناوری را مرور خواهیم کرد.

ادامه مطلب...هواشناسی گلستان-تورکمن‌نیوز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افزایش 90 درصدی بارش مهر ماه سال جاری در مقایسه مهر 95 خبر داد، اما گفت: خشکسالی سال‌های اخیر و کم توجهی به مصرف بهینه در بخش خانگی و کشاورزی باعث شده که کاهش آبدهی منابع آبی استان استمرار یابد.

ادامه مطلب...فن‌آوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز- به تازگی هایلایتر هوشمندی ساخته شده که بخش‌های هایلایت شده در کتاب را به رایانه کاربر منتقل می‌کند.

ادامه مطلب...فناوری اطلاعات-تورکمن نیوز- پس از آغاز پیش فروش آیفون ایکس، موجودی اولیه این گوشی‌هوشمند در کمتر از ده دقیقه پایان یافت.

ادامه مطلب...فن‌آوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز- وقتی در اینترنت جستجو می‌کنیم، این جستجوها چه چیزی را نشان می‌دهد؟ تحلیل در نتایج جستجو در گوگل، حقایقی آزاردهنده از عقاید، علایق و تعصبات ما را فاش می‌کند.

ادامه مطلب...فن‌آوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز- مایکروسافت در نشستی با کوالکام تأیید کرد که باتری لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌ی آرم، با یک بار شارژ، عمر بسیار بالایی در حد چند روز خواهند داشت.

ادامه مطلب...فن‌آوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز- کمپانی وسترن دیجیتال با فناوری جدید MAMR حافظه‌های 40 ترابایتی از نوع HDD می‌سازد.

ادامه مطلب...اخبار فن‌آوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز- پیرو توافق صورت گرفته میان ایران و ارمنستان، ترانزیت اینترنت کشور ترکمنستان از مسیر دو کشور ارمنستان و ایران تامین خواهد شد.

ادامه مطلب...اخبار هواشناسی-ترکمن نیوز-   اداره کل هواشناسی استان گلستان، هوای امروز استان را به شرح زیر پیش بینی کرده است.

ادامه مطلب...اخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز-  مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: طبق نقشه های پیش یابی از پنجشنبه شب موج بلند ناپایداری هوا به استان نفوذ کرده و موجب وزش باد شدید، افزایش ابر و در ادامه بارش های رگباری و آبگرفتگی معابر خواهد شد.

ادامه مطلب...اخبار فناوری و اطلاعات- تورکمن نیوز: همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، به مدت 9روز اینترنت رایگان داخلی عیدی می دهد.

ادامه مطلب...اخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز- کارگاه آموزشی معرفی سامانه تهک و نقش آن در پدافند غیر عامل در راستای امنیت غذایی ، اقتصاد مقاومتی و حقوق شهروندی با حضور مهندس محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان و سایر نمایندگان پدافند غیر عامل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های شهرستان‌ها روز دوشنبه مورخه 6/6/96 در محل سالن کنفرانس هواشناسی گلستان برگزار شد.

ادامه مطلب...اخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز-  در مرداد ماه 96 در ایستگاههای هاشم آباد، مراوه تپه، بندرترکمن، فرودگاه گرگان، بندرگز، اینچه برون خشکسالی بسیار شدید رخ داده است.

ادامه مطلب...اخبارعلمی-تورکمن‌نیوز-  شرکت 3M که تولید کننده بسیاری از محصولات مانند چسب، ورقه، محصولات دندانی، مواد الکترونیکی، محصولات پزشکی، مدارات الکترونیکی و فیلم‌های نوری است، موفق به تولید چسب‌ پزشکی پیشرفته‌ای شده که بدون ایجاد حساسیت تا دو هفته دوام دارد.

ادامه مطلب...اخبارعلمی-تورکمن‌نیوز-  انسان از هر زمان دیگری به تسخیر فضا نزدیک‌تر شده است. اما آیا واقعا می‌توانیم به این زودی‌ها شاهد نخستین کلونی فضایی باشیم؟

ادامه مطلب...اخبار فن‌آوری اطلاعات-تورکمن‌نیوز-  تصویر تبلیغاتی جدید، عرضه فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ را با ۶۴ و  ۲۵۶ گیگابایت حافظه تأیید می‌کند. این مدل، چهارشنبه معرفی می‌شود.

ادامه مطلب...اخبار علمی-تورکمن‌نیوز- دانشمندان بر این باورند که جمجمه بچه میمونی که در کنیا کشف‌شده، می‌تواند نمونه‌ای از اولین اجداد مشترک همه انسان‌های زنده باشد.

ادامه مطلب...اخبار علمی-تورکمن‌نیوز-  دانشمندان هنوز هم کشف‌های زیادی در مورد حیواناتی انجام می‌دهند که بیش از ۶۶ میلیون سال قبل در زمین پرسه می‌زدند. به نظر می‌رسد، جدیدترین دایناسوری که کشف شده، شباهت قابل‌توجهی به پرندگان مدرن، به‌خصوص به کاسواری یا شترمرغ کلاه خوددار داشته باشد. این شباهت‌ها به‌قدری است که دیرینه شناسان اکنون در حال مطالعه کاسواری ها هستند تا نحوه رفتار معادل‌های باستانی آن‌ها را درک کنند.

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram