Vazir Defa Ghatar 13 Khاخبار جهان-تورکمن‌نیوز- وزیر دفاع قطر در ساعات گذشته مورد سوءقصد قرار گرفت؛ اما از مرگ جان به در برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از العالم، برخی منابع قطری تاکید کردند که خالد عطیه اخیرا از سوی چندین طرف داخلی در قطر مورد انتقاد قرار گرفته، این در حالی است که رهبران داخلی کشور بر اثر بحران با کشورهای حاشیه خلیج فارس دچار سردرگمی شدید هستند.
این منابع افزودند: خالد عطیه در 24 ساعت گذشته در معرض سوء قصد قرار گرفت و از زمان شروع بحران با کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه از سوی خاندان حاکم، تحت فشارهای شدید قرار دارد.
به گفته منابع مزبور: خالد عطیه ساعاتی پیش در معرض بازجویی قرار گرفته بود؛ بدون آنکه جزییات روند تحقیقات در خصوص مسئولیت وزیر دفاع در قبال انتشار اظهارات امیر قطر در خبرگزاری رسمی این کشور اعلام شود؛ مساله‌ای که سران قطر را به سبب مواضع مشکوک و حمایت از سازمان‌های تروریستی، بیش از پیش به انزوای عربی و منطقه‌ای کشاند.
منابع رسمی در قطر این ترور نافرجام را تایید نکردند؛ در حالی که برخی ناظران بر این باورند که مسئولیت افشای اظهارات تمیم بن حمد امیر قطر علیه کشورهای حاشیه خلیج فارس به عهده خالد بن عطیه گذاشته شده است.
یادآور می شود که خبرگزاری رسمی قطر (قنا) دوم خرداد 96 خبری از «تمیم بن حمد آل ثانی» منتشر کرد که امیر قطر در آن به امارات، عربستان و بحرین حمله کرده و از ایران تمجید کرده بود. 

مطالب مرتبط:

حمله پلنگ به چوپان/ حیوان وحشی کاری به گوسفندان نداشت

رهسپار شدن 1800 گلستانی به سرزمین وحی

لاوروف: به گسترش ناتو پاسخ می‌دهیم/ از بهبود روابط با چین و

مدرسان بین المللی برای آموزش تئاتر به شهرستان ها می روند

ورود سامانه برفی به گلستان/احتمال اختلال در تردد جاده‌ها

شکارچی غیرمجاز پرندگان به همکاری با محیط زیست گلستان محکوم ش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram