Bouing 17 Bاخبار جهان-تورکمن‌نیوز: با فرمان ضد مهاجرتی ترامپ، قرارداد 8 میلیارد دلاری بوئینگ برای فروش 80 فروند هواپیما به ایران در معرض خطر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از سی ان ان؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، از ابتدای روند تبلیغات ریاست جمهوری خود به انتقاد شدید از توافق هسته‌ای ایران پرداخت. این توافقنامه در کنار موارد دیگر، به ایران اجازه داد تا 80 فروند هواپیما سفارش دهد.

ترامپ پس از این که توانست رئیس جمهور آمریکا شود، قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن شهروندان 7 کشور از ورود به آمریکا منع شدند. مدت کوتاهی پس از تصویب این قانون، ایران نیز موشکی را آزمایش کرد که آمریکا در قبال آن چندین تحریم جدید علیه این کشور اعمال کرد.

این تحریم‌ها در حالی که مانع قرارداد بوئینگ با ایران نمی‌شود، ممکن است اجرا کردن آن را با سختی همراه کند. ایران در همین حال قراردادی مشابه با ایرباس امضا کرده که ممکن است به دلیل اقدامات اخیر آمریکا در معرض خطر قرار بگیرد.

شرکت بوئینگ تاکنون درباره این مسئله اظهار نظر نکرده است.

در حالی که ترامپ بارها اظهار کرده بهبود وضع بازار کاری آمریکا از اولویت‌های اوست، سیاست‌های او تاکنون آینده نامطمئنی را برای بازار این کشور به همراه داشته است.

مطالب مرتبط:

کشاورزان جان زمین را می گیرند/کشت پنبه در گلستان نابود شد

جشنواره اقوام ایران زمین فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهن

ناز محمد پقه در آئینه خاطرات/ سارلی

بندرترکمن صاحب پایگاه امداد و نجات ساحلی می شود

آقپور، خیر مدرسه‌ساز گنبد در بیمارستان بستری شد+عکس

برگزاری مرحله دوم لیگ برتر اسکواش بانوان در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram