Karkhane-Ardتورکمن نیوز- اقتصادی: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان لزوم رفع مشکلات تولید در صنعت آرد گفت: کارخانه های استان توانایی تولید یک میلیون و 200هزار تن آرد با کیفیت را دارند.

براساس اعلام چهارشنبه اداره کل غله گلستان به ایرنا رمضانعلی ریاحی در نشستی با مسوولان کارخانه های آرد استان اظهار داشت: هم اینک صنعت آرد گلستان با مشکلات و تنگناهای عدیده ای همچون عدم تطابق توانایی تولید با میزان دریافتی گندم مواجه است که این مشکل موجب شده این واحدها با حداقل توان تولید فعالیت کنند.

به گفته وی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان همدلی و همزبانی نامگذاری شده، تلاش شود فاصله ها و مشکلاتی که پیرامون تولید در صنعت آرد ایجاد شده است را با همکاری و تعامل برطرف نماییم.

وی با اشاره به توانمندی آسیابانی و تولید آرد در کارخانه های استان اضافه کرد که این مهم می تواند موجبات رشد و توسعه اقتصادی گلستان را فراهم آورد.

ریاحی سیاست کاری شرکت غله در سال جدید را تقویت روحیه تعامل و همکاری با کارخانه های آرد بیان کرد و افزود: از روسای واحدهای آردسازی انتظار داریم با انجام به موقع تعهدات و تولید آرد باکیفیت موجبات پیشرفت این صنعت را فراهم آورند.

عضو هیات مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور همچنین از آنان خواست که برنامه های حمل ابلاغی از سوی شرکت را در کمترین زمان اجرایی نمایند و نسبت به بررسی کیفیت گندم در مراکز نگهداری حساسیت ویژه داشته باشند.

ریاحی ادامه داد: از مهمترین موضوعاتی که تا قبل از فصل خرید گندم در سال زراعی جاری (خردادماه) اجرایی خواهد شد بحث نصب دوربین های مداربسته به منظور کنترل و نظارت بر مراکز خرید و اماکن ذخیره سازی گندم بوده که این موضوع مورد تاکید مسوولان امر و دستگاه های نظارتی نیز است و در این خصوص کارخانه ها و مراکزی به عنوان مرکز خرید گندم معرفی خواهند شد که این مصوبه را اجرایی نمایند.

امسال 399 هزار هکتار از اراضی گلستان زیر کشت محصول گندم است که 380هزار هکتار آن قابلیت برداشت دارد.

پیش بینی برداشت گندم استان در سال زراعی جاری حدود یک میلیون تن است که 930 هزار تن این رقم مازاد بر مصرف کشاورزان می باشد.

مطالب مرتبط:

صدور اولین گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت برای استان گلستان

رعایت اصل نیاز سنجی و خرید کالای استاندارد و با کیفیت

احتمال بارندگی در ارتفاعات/کاهش دمای هوای گلستان

پيشنهاد يك مدير استاني در خصوص ازدواج كارمندان مجرد گلستان

گزارش تصویری نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان

303 تن اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در گنبدکاووس توزیع م

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram